kyrsjo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Beagle er et søkeverktøy som søker i hjemmemappen, e-post arkivet og en haug med andre ting. Altså kort sakt et universelt søkeverktøy.http://www.gnome.org/projects/beagle/ Kort sagt - alt det Apple (nyeste versjon)/Longhorn skryter av - i dag. Mulig at deres kommer til å være lettere å få stabla på beina da - men det kommer seg vel med tid og stunder. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 DBUS følger da med fedora? Inotify - er ikke det det som skal erstatte fam/gamin med tid og stunder? Er ikke beagle skrevet i C# -> GTK# - Mono? RPM - hvor mye gikk inn der? Og vælkømmin sk'a du værra på FC(3)! inv_biggrin.gif configure spurte om en haug med dependencies uten å spesifisere hvilke som fantes og ikke fantes så det er fullt mulig at jeg installerte noen ting jeg ikke trengte å installere. Inotify - Ja, men ingen distroer har den som modul/innebygget i standardkernelen. Måtte instalellere en haug med mono-rpm'er, Fedora hadde ingen (som jeg fant) Mono-rpmer på CD'en, så lette opp noen på rpmfind. RPM'ene var selvfølgelig ikke kompitable, så måtte kompilere en del selv. FC var bedre enn jeg husket. Lenke til kommentar
drall Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Temmelig sikker på at inotify er med i 2.6.10. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Temmelig sikker på at inotify er med i 2.6.10. Mulig, men veldig få distroer som har den versjonen. Lenke til kommentar
drall Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Dessuten fant jeg ut jeg med stor sannsynlighet har tatt feil iom at inotify ikke nevnes i 2.6.10 changelogen Den nevner derimot deaktiveringsinnstillingen til dnotify, som var det som ledet meg til å tro at inotify var inne. Endret 6. februar 2005 av drall Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kanskje det Kort sagt måtte jeg kompilere en kernel med inotify, installere DBUS, laste ned en haug med dependencies og kompilere Beagle (med en haug med make-errors som måtte fikses). Kommer sikkert til å skrive en guide på LG om noen dager. Ferdig: http://www.linuxguiden.no/index.php/Beagle Ikke særlig bra skrevet, får se om jeg får ordnet litt på den i morgen... Lenke til kommentar
kiios Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 de beste wallpaperene er på Min Photobucket Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) de beste wallpaperene er på Min Photobucket Tror ikke du kan linke til de pene damene her M'kay, så poster jeg et screen igjen. Samma oppplegg som sist, bare annen bakgrunn og torsmo (ukonfigurert). Utrolig hva du kan bruke viz_plaid stylen til EDIT: Øh, faen, så glømte jeg bildet da :!: Endret 11. februar 2005 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
kiios Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 de beste wallpaperene er på Min Photobucket Tror ikke du kan linke til de pene damene her M'kay, så poster jeg et screen igjen. Samma oppplegg som sist, bare annen bakgrunn og torsmo (ukonfigurert). Utrolig hva du kan bruke viz_plaid stylen til EDIT: Øh, faen, så glømte jeg bildet da :!: hvorfor Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror forumet har regler mot linking til sånt, men det er jo mulig det skal litt mer til da Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 de beste wallpaperene er på Min Photobucket Tror ikke du kan linke til de pene damene her M'kay, så poster jeg et screen igjen. Samma oppplegg som sist, bare annen bakgrunn og torsmo (ukonfigurert). Utrolig hva du kan bruke viz_plaid stylen til EDIT: Øh, faen, så glømte jeg bildet da :!: Vakkert. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det forrige var litt ødelagt så her kommer et nytt. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) http://vktv.no/~zero/ting/fluxy.png fluxbox med blåbær style (mitt) Endret 13. februar 2005 av RatiX Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Skjermskudd: Endret 14. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Slackware 10.1, aterm, torsmo og nytt skin på xmms. Screenshot Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 er så lenge siden jeg har lagt ut screenshot nuh så jeg tenkte å fyre opp eit. Kjører Slackware 10.1 med XFCE og med windows silver theme opplegg som border. (elsker den themen) Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Enda en gang forsøplet av et windowsbilde. Recent dump: (megasize ) http://hufnet.com/hw/dump01.png Lenke til kommentar
Kristian2 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Det forrige var litt ødelagt så her kommer et nytt. (bilde: se MS-DOS modus sin post over) MS-DOS modus: Hvilket program er det du spiller av musikken din i til høyre på skjermskuddet ditt? EDIT: Nevermind, fant ut av det selv. Programmet heter "ncmpc" og en ncurses-basert klient for Music Player Daemon (mpd). EDIT2 (egentlig nr3): Siden jeg først er i gang: Mer om mpd og lenke til ncmpd finner dere her (lenke). Men MS-DOS modus, det ser ut som om du ikke kjører den i terminal-emulator... Hvordan har du fått til det? og er den gjennomsiktig? Glemte nesten å skryte litt av "skuddet". finfint skrivebord. Endret 19. februar 2005 av Kristian2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå