Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beskyddaren: finnes xmms-corner-bar med bilde av album nå? har alltid savnet det. Finnes det flere xmms-gdesklets med den funksjonen?

XMMS? Du mener vel ikke seriøst at du tror jeg bruker den gamle lurva? Rhythmbox 0.9 og Muine her, takk :)

Deskleten heter rhythmlet tenker jeg..

Ok, da er jeg på nett. Du hadde rett, rythmlet

Lenke til kommentar
Eh... mirc?

ja. installerte det pga jeg skulle teste ut en ting.

Var det mye stress å få CS til å funke eller? Funker det like bra som i Windows?

Nei. tok meg 5min og få det til og funke. Nei. funker ikke like bra så i windows, men det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Alltid kult med screenshots med Linux-bakgrunn og heile pakka, med mIRC og Steam på skrivebordet.

"Linux er best, men eg bruker berre Windows-programvare".

:cool:

Tjaa, hvis alternativet er å starte Windows OS så er ikke det ikke altfor vanskelig å resonnere seg frem til hvorfor enkelte ønsker å høste fordelene av win32- og linux-programvare.

Slenger like så godt med en skjermdump

IE og Quicktime ikonene skyldes bare "proof of concept". Det er ingen med sinnet i behold, som velger IE fremfor Firefox. Det er også veldig fint å få muligheten til å lagre streamet video uten å kjøpe Quicktime Pro (mplayer) :-)

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Mens man snakker om å kjøre Windows-programmer under Linux (1600x1200, 1,3 MB):

WoW-Linux_tn.png

:thumbup:

Den som er observant vil se at jeg får en uhyggelig memory leak når jeg kjører spillet i et vindu på denne måten. Jeg gidder ikke undersøke saken nærmere, foretrekker fullscreen i alle tilfelle.

Spillet kjører på mellom 20 og 50 FPS @ 1280x1024 (Radeon 9800 PRO), litt mer hakkete da det skjer mye. Fullt spillbart ihvertfall. Artig også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...