objorkum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ser det er mange kule bakgrunnar her. Nokon som har gode linkar til fancy bakgrunnar? Lenke til kommentar
kiios Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ser det er mange kule bakgrunnar her. Nokon som har gode linkar til fancy bakgrunnar? http://photobucket.com/albums/v512/kristof...mer/wallpapers/ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Takker. Haha, kven vil ha eit bilete frå filmen "Hackers" som bakgrunn? Haha. http://img.photobucket.com/albums/v512/kri...s/in-system.jpg Lenke til kommentar
kiios Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Takker. Haha, kven vil ha eit bilete frå filmen "Hackers" som bakgrunn? Haha. http://img.photobucket.com/albums/v512/kri...s/in-system.jpg det vil du Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jau Nokon som har andre tips om gode plassar å finne bakrunnar? Veit om slike som art.gnome.org og gnome/kde-look.org osv... Lei av dei Lenke til kommentar
kiios Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) mkay, her er julenissen! Endret 30. november 2004 av kiios Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jau Nokon som har andre tips om gode plassar å finne bakrunnar? Veit om slike som art.gnome.org og gnome/kde-look.org osv... Lei av dei DeviantART? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 sweet tux. ser nesten ut som jeg snart må mekke til en juledesktop Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Her har dere mitt skrivebord Kanskje ikke like fint som de andre her men jeg synes det ser greit ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Posten min forsvant visst. Slackware 10 med Fluxbox. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Enlightenment DR16.7 med Axios theme Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Snasent desktop RatiX! Sinnsykt med instillingsmuligheter der. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 sweet tux. ser nesten ut som jeg snart må mekke til en juledesktop Julestemning på pc'en er et must, nå som det er advent. Anbefaler å teste ut xsnow, jeg blir i alle fall i veldig godt humør av å ha det surrende i bakgrunden Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her er et fra den lille fine laptoppen min. Bruker den bare på skolen til seriøse ting og den er ikke så kraftig. 400mhz og 10"! så jeg har nesten ingen programmer på den omtrent bare matlab maple emacs xpdf xnview og gimp. Kjører openbox2 og torsmo. Og det er jo egentilig mye bedre og finere enn KDE som jeg har hjemme. Hva heter programmet nede i vernste hjørne? Lenke til kommentar
obotron Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hva heter programmet nede i vernste hjørne? torsmo Innlegg 0.1K Endret 2. desember 2004 av obotron Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Torsmo Edit: obotron slo meg visst på målstreken Endret 2. desember 2004 av Ausat Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 argh... posten min forsvant jaja min hoveddesktop..... til xmms, kommunikasjon og div terminal Fluxbox med AlmostX Gkrellm med AlmostX xmms med winamp_x_xmms-1.03 gtk med panther look qt med acqua style Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Torsmo så tøft ut, men jeg får ikke til å installere det. Hva er det jeg gjør feil? [root@petter torsmo-0.17]# ./configure checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/install -c checking whether build environment is sane... yes checking whether make sets $(MAKE)... yes checking for working aclocal-1.4... missing checking for working autoconf... missing checking for working automake-1.4... missing checking for working autoheader... missing checking for working makeinfo... missing checking for gcc... gcc checking for C compiler default output file name... a.out checking whether the C compiler works... yes checking whether we are cross compiling... no checking for suffix of executables... checking for suffix of object files... o checking whether we are using the GNU C compiler... yes checking whether gcc accepts -g... yes checking for gcc option to accept ANSI C... none needed checking how to run the C preprocessor... gcc -E checking for X... no Sorry, X is very much needed Endret 2. desember 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå