bluet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Er det i bakgrunnen kjørende applikasjoner? Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Her er min desktop. FC2 -> Gnome Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Screenshot - Slackware 10.0 - GNOME 2.6 - Xinerama (to skjermar) - Kernel 2.6.9 Endret 19. november 2004 av objorkum Lenke til kommentar
bluet Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvis du hadde hatt gkrellm-en din i samme lyse farge som resten av temaet hadde det vært perfekt etter min mening! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Får vel slenge ut jeg og da:) *bilde slettet av moderator -- dette er ein Linux-tråd* nice and clean:) slik jeg liker det Endret 20. november 2004 av kilogram Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Seserr: VAKKERT Det er jo til og med Windows. Ta deg en titt i denne tråden, og se på alle bildene. Er det noe som virker litt... uvant? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Haha Seserr slår til med den styggeste desktopen så langt Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) altså. den er clean, ikke noe krims krams. er noen av oss som liker det og. edit: oops så ikke det var i linux kategorien før nå. hehe. se bort fra min da Endret 20. november 2004 av Seserr Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Siden det først går i Windows her... Rdesktop er GENIALT når man må kjøre SÆRE programmer til skolebruk! Edit: Ugh, for en måte å se det nye kernel.org-designet for første gang, da! Endret 20. november 2004 av gspr Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Freebsd 5.3-RELEASE, Xorg 6.7.9, evilwm og aterm. Har dualhead, men er bare firefox fullskjerm på skjerm2, så ikke noe særlig å vise frem rawr.png Endret 20. november 2004 av Neophus Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Er det i bakgrunnen kjørende applikasjoner? hvem sin bakgrunn?` gspr, kjører du windows på din pc ? eller på en server og bruker remote desktop connection ? Endret 20. november 2004 av Tee_Kay Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 gspr, kjører du windows på din pc ? eller på en server og bruker remote desktop connection ? Det der er rdesktop mot NTNU sin terminalserver. Kjekt å ha dersom ein treng rask tilgang til noko frå skulen sitt nettverk, dersom ein ikkje er kopla rett på nettverket. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Eller evt. trenger IE for å se en veldig viktig side som kun støtter IE, eller må kjøre Matlab for denne ukes ITGK-øving (Matlab lukter så vondt at jeg nekter å installere Linux-versjonen på PC'ene mine). Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 gspr, kjører du windows på din pc ? eller på en server og bruker remote desktop connection ? Det der er rdesktop mot NTNU sin terminalserver. Kjekt å ha dersom ein treng rask tilgang til noko frå skulen sitt nettverk, dersom ein ikkje er kopla rett på nettverket. kan alle bruke den? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Alle studenter og ansatte på NTNU kan selvsagt bruke terminalserverene. Man oppdager jo deres eksistens rimelig raskt når man logger på med tynnklientene på SB2 og P15. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Alle studenter og ansatte på NTNU kan selvsagt bruke terminalserverene. Man oppdager jo deres eksistens rimelig raskt når man logger på med tynnklientene på SB2 og P15. kan jeg bruke den? har du url til den? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Knegg. Hvis du ikke er student eller ansatt, så tror jeg nok du får et større problem med å bruke den. URL står forøvrig øverst i screenshottet, så det er nok ikke noe problem på den siden. Derimot blokkerer terminalserverene oppkall fra utenfor NTNU sin IP-range (noen ganger har de akseptert fra utenfor, vet ikke hvorfor), slik at man må logge inn over SSH eller VPN for i det hele tatt å få koble til. Videre må du som sagt være ansatt eller student for i det hele tatt å få tildelt brukernavn og passord. Det burde være åpenbart. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det i bakgrunnen kjørende applikasjoner? hvem sin bakgrunn?` gspr, kjører du windows på din pc ? eller på en server og bruker remote desktop connection ? Din Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det i bakgrunnen kjørende applikasjoner? hvem sin bakgrunn?` gspr, kjører du windows på din pc ? eller på en server og bruker remote desktop connection ? Din ah, det var en som følgte med linux. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) mandrake 10.1 Endret 23. november 2004 av XeLix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå