Rafael Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har skiftet bakgrunn. Desktopen min ser følgende ut. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Man blir avhengig vet du Så sant, så sant. Føles nesten litt klaustrofobisk når jeg bare bruker den ene skjermen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Slik ser FC3 ut for tiden! 100% *STANDARD* Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå har ikke jeg prøvd de tidligere fedoraene, men det så ganske rent og pent ut på desktopen faktisk. Er det final utgaven av fedora core 3? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) skulle gjerne ha lagt ut et bilde av desktopen min, men er redd for at der ligger noe jeg kan få warn/ban for.. Jeg har en blå bakgrunn, og 2/3 av skjermen er fylt med icons.. men jeg kjører dual screen, så jeg har en hel skjerm til å fylle opp med icons før jeg må rydde opp... edit: 8/10 er vel mer rett enn 2/3... Endret 16. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvis det er noe usømmelig innhold så åpner du bare bildet i gimp og sensurerer det. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Slik ser FC3 ut for tiden! 100% *STANDARD* Veldig fint med gnome og sånnt, men jeg føler på meg at det blinkende utropstegnet kommer til å og spise meg opp en gang Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Slik ser FC3 ut for tiden! 100% *STANDARD* Veldig fint med gnome og sånnt, men jeg føler på meg at det blinkende utropstegnet kommer til å og spise meg opp en gang Lett å fjerne. - Men akk, ja. up2date suger til de grader. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Slik ser FC3 ut for tiden! 100% *STANDARD* Veldig fint med gnome og sånnt, men jeg føler på meg at det blinkende utropstegnet kommer til å og spise meg opp en gang Lett å fjerne. - Men akk, ja. up2date suger til de grader. så absolutt. up2date er også hakkekylling deluxe på fedora-*[email protected] Nei dette er ikke final. Final kommer 1. november *gledeseg* En ting er up2date veldig fin til: å fortelle deg at "ny oppdatering ankommet" - dette heter den. Og så installerer jeg den med apt/yum... Apropos yum så har yum fått seg en skikkelig oppussing i core 3 Av andre ting: - NetManager er en veldig fin dersom du liker å veksle på mellom flere trådløse nett samt ethernet, har jeg skjønt. Har ikke testet det på laptop ennå, men det kommer, det kommer... Så her er det bare å glede seg Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Slik så det ut en stund tilbake. Hadde da nettopp fått Linux installert, og lekte meg rundt med SuperKaramba. Ble ikke sånn veldig fint akkurat. Skal fikse noe bedre senere... Lenke til kommentar
jrz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hehe ble litt stressa av å se på Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Første gangen jeg tar i bruk Fluxbox System6 stil, Torsmo, XMMS, Aterm og iDesk. Kjøres på en iBook G3, med Debian unstable. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette er mitt desktop. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Installerte SUSE 9.1 Pro for et par dager siden, Slik ser det ut foreløpig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ubuntu Ganske out of the box. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Installerte SUSE 9.1 Pro for et par dager siden, Slik ser det ut foreløpig. Gjør noe med GTK (som er stygt i SuSE - Keramik theme ) X-Chat er et eksempel på en GTK applikasjon. Sjekk http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317809 Ellers bra Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 <3 Fluxbox <3 Nydelig font du har i den øverste terminalen, hvilken er det? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 http://www.home.no/om88/nff/skjermbilde.jpg XFWM4, XFDesktop og gnome-panel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå