Manuel Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Xorg 6.8.0 rc3 showoff. Goddamn! Ekte "transparancy"?! Får du noen problemer med skjermdriverne eller andre programmer med på kjøpet også`? Lenke til kommentar
drall Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg har ingen problemer så sant xcompmgr ikke kjører. Når den kjører blir det problemer med gl applikasjoner, og "redraw" er ikke helt bra heller. Nvidia driveren fungerer ellers fint. Uten xcompmgr er det ingen spesielle effekter, siden qt/kde ikke drar nytte av composite extensionen ennå. Å kjøre med xcompmgr kan være litt "seigt", spesielt om du ikke har støtte for hardware akselerert "Render". Composite extensionen er ikke skrudd på som default da den ikke regnes for å være helt stabil ennå. Endret 4. september 2004 av drall Lenke til kommentar
bkak Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Xorg 6.8.0 rc3 showoff. Goddamn! Ekte "transparancy"?! Får du noen problemer med skjermdriverne eller andre programmer med på kjøpet også`? Jeg postet jo ekte transparency flere poster før drall, hvorfor får han all æren? Composite fungerer veldig fint med nvidia-driverene. Drall: Problemer med opengl løses iallefall i gentoo med å ta en opengl-update nvidia etter hva jeg fant ut. Nå vet ikke jeg hvilken distro du bruker, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
drall Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Du misforstår. Problemet med opengl er at X serveren termineres etter en stund av kombinasjonen xcompmgr og glx. Så lenge xcompmgr ikke kjører fungerer alt knirkefritt. Endret 4. september 2004 av drall Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Debian sarge + KDE 3.2.3 Venter med å oppgradere til 3.3 til ting modnes litt. Det som overrasket meg mest med KDE iforhold til xfce4/icewm var at det ikke var tregere! Går på skinner dette, enda med mer eyekandy. Hvorfor gjøre det vanskelig for seg selv når KDE har det man trenge. Også er det herlig å få med verdens kjappeste browser/filbehandler, Konqueror, på kjøpet. Må også få anbefale ircklienten Konversation, mer stilren enn Xchat - passer bedre inn i KDE. Den har i tillegg en snedig OSD-funksjon for å vise aktivitet på alle desktoppene. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Suse 9.1 | fluxbox: Endret 6. september 2004 av Jazzcat Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Heftig bg Jazzcat! Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fedora Core 2, KDE 3.2: (har ikke fått gjort noe spess enda.) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Her et mitt skrivebord. SuSE 9.1 Professional, KDE 3.2.1 Oppløsning: 1280*1024 Endret 6. september 2004 av DJViking Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Fluxbox med en av de medfølgende stilene: desktop Får fortsatt ikke til transparente menyer eller gjennomsiktige applets til gdesklets... Endret 9. september 2004 av Manuel Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Forandring fryder. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mandrake 10.0, KDE 3.2.3 Oppløsning, 1600x1200 Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvordan i helsike klarer du å se forskjell på ikonene? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 sweet skal se om jeg får tatt screenshot selv snart og fått hevet opp. har nesten ikke tatt noen siden jeg har starta tråden :S Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg får vel kaste meg på transpareny-bølgen. Det er stilig, men det er vel alt (for øyeblikket). Jada, det kan bli skikkelig nyttig når det er modent og aktivt brukt i programmer og slikt. Slik jeg ser det, er det langt viktigere med måten det viser hvor utrolig mye raskere utviklingen går med X.org sin utviklingsmodell enn den gjorde med XFree86 sin. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hvordan i helsike klarer du å se forskjell på ikonene? Vel, jeg bruker alltid samme rekkefølgen på ikonene, samme hvordan de ser ut, så det er egentlig bare en vanesak. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Finnes det en enkel måte å skift til X.org i Debian(sid)? Lenke til kommentar
chop Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Enlightenment 0.16.7 @ Gentoo Endret 23. september 2004 av chop Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 gspr: Fluxbox cvs lar deg sette transparency til aktive/inaktive vinduer, og på menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå