Velmont Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mitt nye desktop. Etter jeg ble lei av det evige rotet jeg hadde i Gnome... - Men er synd at Nautilus henger seg da, fordi dét er programmer jeg savner i fra Gnome.... FluxBox bruker jeg nå ja.. Litt rart, aldri sett på meg som en FluxBox type Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 From the company that brought you the teletubbies and win xp: 'BLUE' Not for people with weak harts or sensetive fealings. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 From the company that brought you the teletubbies and win xp:'BLUE' Not for people with weak harts or sensetive fealings. Aaarrgh.. det gjør vondt i hjertet!! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvordan får man gjennomsiktige menyer i Fluxbox? Jeg bruker versjon 0.9.9-1 (fint pakket for debian) Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mitt nye desktop. Etter jeg ble lei av det evige rotet jeg hadde i Gnome... - Men er syndat Nautilus henger seg da, fordi dét er programmer jeg savner i fra Gnome.... bilde FluxBox bruker jeg nå ja.. Litt rart, aldri sett på meg som en FluxBox type Pent! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hvordan får man gjennomsiktige menyer i Fluxbox? Jeg bruker versjon 0.9.9-1 (fint pakket for debian) aterm --transparent -bg black -fg white -tint red -font fixed +sb min -- Tusen takk huf! - Bildet tilhører "lobster" her på forumet, han la det ut i bildekritikk forumet http://forum.akam.no/index.php?showtopic=281456 Edit. ahh, meny "FluXBoXmenu -> configure"? Der jeg fant iaff. Endret 29. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvordan får man gjennomsiktige menyer i Fluxbox? Jeg bruker versjon 0.9.9-1 (fint pakket for debian) aterm --transparent -bg black -fg white -tint red -font fixed +sb min -- Tusen takk huf! - Bildet tilhører "lobster" her på forumet, han la det ut i bildekritikk forumet http://forum.akam.no/index.php?showtopic=281456 Edit. ahh, meny "FluXBoXmenu -> configure"? Der jeg fant iaff. Herlig! Lurte egentlig på hvordan jeg skulle endre "transparency" på menyene. Endringene ser ikke ut til å ha noen virking, og setter jeg den til 0 blir menyen *helt* ødelagt, dvs. at menyen ser helt blank ut, men teksten blinker når jeg flytter musen over menyvalgene. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Herlig! Lurte egentlig på hvordan jeg skulle endre "transparency" på menyene. Endringene ser ikke ut til å ha noen virking, og setter jeg den til 0 blir menyen *helt* ødelagt, dvs. at menyen ser helt blank ut, men teksten blinker når jeg flytter musen over menyvalgene. sett [ Menu > Fluxbox menu > Config > Menu alpha ] til ca 200 og reload config [ Menu > Fluxbox menu > Reload config ] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) http://egil.velmont.net.nyud.net:8090/shotaugust.png Ratix kan få analysere det om han har lyst. Endret 30. august 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ratix kan få analysere det om han har lyst. jeg har ikke fått tak i flere styles siden fluxmod.dk døde, er du snill og gir link til fluxbox stilen? uansett så bruker du xmms, torsmo, fbpager, irssi, aterm, ssh, amsn, idesk og firefox. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Selvfølgelig kan jeg det http://egil.velmont.net.nyud.net:8090/system6.zip Endret 30. august 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 http://www.vktv.no/~zero/screen3.png måtte bare fikse noe selv da... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fortsatt ikke noen gjennomsiktige menyer... Kanskje det er en bug eller noe Jeg får heller ikke gjennomsiktige applets til gdesklets til å være gjennomsiktige... Det bryter liksom ned looken, når man har en grå/blå firkant nede i hjørnet! Lenke til kommentar
drall Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mitt første screenshot featuring: kde knifty plastik nuvola Lenke til kommentar
drall Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Xorg 6.8.0 rc3 showoff. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 drall: Du burde skaffe xcompmgr-patchen som gjør at gjennomsiktigheten forandrer seg sammen med skyggene. Uten den blir ting helt grusomt å se på, grått og ekkelt. Lenke til kommentar
drall Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 *teste gjennomsiktighet med skygge skrudd av* Oida, det var derfor 75% opacity ikke var så veldig gjennomsiktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå