Gaute Holmin Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Men er det på noen måte mulig å gjøre endringer på selve toolbaren til fb? Tenker da på størrelse osv. ikke bare fargen. Jeg bruker 0.9.9. I menyen under "Fluxbox menu" kan du bestemme bredden på Toolbar'en. Høyden mener jeg å huske at du kan styre et sted i "style"-fila. Oppdatert screenshot. Nå med noen docklets og aterm helt gjennomsiktig, samt en style jeg har mekket litt på selv (bearbeidet en eksisterende en). Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Men er det på noen måte mulig å gjøre endringer på selve toolbaren til fb? Tenker da på størrelse osv. ikke bare fargen. Jeg bruker 0.9.9. I menyen under "Fluxbox menu" kan du bestemme bredden på Toolbar'en. Høyden mener jeg å huske at du kan styre et sted i "style"-fila. Oppdatert screenshot. Nå med noen docklets og aterm helt gjennomsiktig, samt en style jeg har mekket litt på selv (bearbeidet en eksisterende en). Kan du gi meg kommandoen som du bruker for å få aterm'en din sånn? Har selv hatt vanskligheter med å få aterm _helt_ borderless...der måtte jeg ty til eterm. EDIT: Never mind..jeg fant ut av det. [app] (aterm) [Deco] {0x1c0} [end] Endret 12. august 2004 av huf Lenke til kommentar
ratix Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 huf: toolbar.height: 20 Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Tenkte jeg skulle bumpe denne. To screenshots av KDE 3.3 fra min side. http://www.home.no/om88/xorg-cvs/shot1.png http://www.home.no/om88/xorg-cvs/slashdot.png Det er liksom farger og greier på disse bildene. Dere som ikke takler farger bes ikke klikke på bildene. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Åssen får du den kule blurry effekte på gaim moyner? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gimp har så mange magiske funksjoner vet du Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nytt SSFluxbox 0.99 dualhead EDIT: Oppdaterte link til nyere SS. Hoho .. det der så seriøst profft ut Lenke til kommentar
ratix Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 fjotten: hva er vittsen med å poste noen annen sitt screenshot, bare for å få linux til å se gammelt ut? Ingen bruker x11amp idag uten en god grunn, få bruker netscape og en så gammel kde verson som det der... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dritt azz. Gjennomskuet med en gang. Lenke til kommentar
chop Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Enlightenment Endret 24. august 2004 av chop Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KDE 3.2 Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem. Lenke til kommentar
sete Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KDE 3.2Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem. Var det et hint til min desktop? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KDE 3.2Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem. Var det et hint til min desktop? Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjedelig KDE med noe slags Aqua-theme Voff, voff Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg kan ikke si noe annet enn at KDE (uansett versjon) ser noe særlig pent ut. vet ikke hva det er, men det er noe som gjør at jeg aldri har likt KDE. ser liksom så gammelt ut. GNOME er mye bedre synes jeg da. for de av dere som har set min desktop så synes jeg personlig at sånne desktoper er finest. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KDE 3.2Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem. Var det et hint til min desktop? Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake. Det finnes da flere pakker som gir den muligheten. Når jeg brukte fluxbox brukte jeg en pakke som het idesktop, funket strålende det. Lenke til kommentar
sete Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 KDE 3.2Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem. Var det et hint til min desktop? Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake. Det finnes da flere pakker som gir den muligheten. Når jeg brukte fluxbox brukte jeg en pakke som het idesktop, funket strålende det. Du kan også bruke fbdesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå