Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Men er det på noen måte mulig å gjøre endringer på selve toolbaren til fb? Tenker da på størrelse osv. ikke bare fargen.

Jeg bruker 0.9.9. I menyen under "Fluxbox menu" kan du bestemme bredden på Toolbar'en. Høyden mener jeg å huske at du kan styre et sted i "style"-fila.

 

 

 

Oppdatert screenshot. Nå med noen docklets og aterm helt gjennomsiktig, samt en style jeg har mekket litt på selv (bearbeidet en eksisterende en).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det på noen måte mulig å gjøre endringer på selve toolbaren til fb? Tenker da på størrelse osv. ikke bare fargen.

Jeg bruker 0.9.9. I menyen under "Fluxbox menu" kan du bestemme bredden på Toolbar'en. Høyden mener jeg å huske at du kan styre et sted i "style"-fila.

 

 

 

Oppdatert screenshot. Nå med noen docklets og aterm helt gjennomsiktig, samt en style jeg har mekket litt på selv (bearbeidet en eksisterende en).

Kan du gi meg kommandoen som du bruker for å få aterm'en din sånn? Har selv hatt vanskligheter med å få aterm _helt_ borderless...der måtte jeg ty til eterm. :hmm:

 

 

EDIT: Never mind..jeg fant ut av det.

 

[app] (aterm)

[Deco] {0x1c0}

[end]

 

;)

Endret av huf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
KDE 3.2

Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem.

Var det et hint til min desktop? :hmm:

Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake.

Lenke til kommentar

jeg kan ikke si noe annet enn at KDE (uansett versjon) ser noe særlig pent ut. vet ikke hva det er, men det er noe som gjør at jeg aldri har likt KDE. ser liksom så gammelt ut. GNOME er mye bedre synes jeg da. for de av dere som har set min desktop så synes jeg personlig at sånne desktoper er finest.

Lenke til kommentar
KDE 3.2

Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem.

Var det et hint til min desktop? :hmm:

Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake.

Det finnes da flere pakker som gir den muligheten. Når jeg brukte fluxbox brukte jeg en pakke som het idesktop, funket strålende det.

Lenke til kommentar
KDE 3.2

Ganske standard oppsett. Gidder iallfall ikke bruke tid på å pynte dekstopen så jævlig at det blir anstrengende å finne frem.

Var det et hint til min desktop? :hmm:

Nei. Absolutt ikke. Faktisk så ble jeg fristet til å skifte til fluxbox nå, da det kun er muligheten til ikoner på skrivebordet som holder meg tilbake.

Det finnes da flere pakker som gir den muligheten. Når jeg brukte fluxbox brukte jeg en pakke som het idesktop, funket strålende det.

Du kan også bruke fbdesk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...