Kultom Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 bilde til ThaAndre er en Windows desktop ja. ser det fordi han har Norton. Offtopic: K, stussa ikke på noe av det andre nei var NORTON som avslørte ham Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) bilde til ThaAndre er en Windows desktop ja. ser det fordi han har Norton. Offtopic: K, stussa ikke på noe av det andre nei var NORTON som avslørte ham Som sagt, jeg posta feil, og gir admin lov til å slette alt jeg har lagt inn i denne tråden.. edit: Uff, ser ut som jeg har kommet inn i en annen galaxe i form av en farlig forbryter elns.. Bare dissing av det jeg har! plz, stop å kommenter bildet mitt! Endret 2. august 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 bilde til ThaAndre er en Windows desktop ja. ser det fordi han har Norton. Skjønte du det ikke før du så Norton ? Ehem... "Min datamaskin", Winamp, Vis skriebord-knappen, mIRC +++ Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 så bare fort på bilde da, så oppdaga jeg Norton. det var en av grunnene til at jeg så at det var Windows desk. det har ikke noe med å skjønne ting Ausat. forresten, hvis ikke Min Datamaskin og alle de Windows ikonene hadde vært på bilde hans så kunne det gått ha vært en Linux desktop. du kan få en Linux desktop til å se ut som Windows desktop og omvendt. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hvis ikke Min Datamaskin og alle de Windows ikonene hadde vært på bilde hans så kunne det gått ha vært en Linux desktop. Hvis ditt, hvis datt, hvis ja, hvis nei, men nå har det seg slik at ikonene faktisk var der. Mener ikke å krangle igrunn, men syns det var så snedig at det var Norton som avslørte det for deg, jeg la ikke merke til Norton-ikonet før jeg leste posten din, og jeg hadde null problemer med å se at det var en Windows-desktop før jeg leste din post. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ok, nå kan wil og alle de som dras med i offtopic diskusjoner slutte med det Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 WIL!!!!!!!! Nå går jeg snart av hengslene. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ok, nå kan wil og alle de som dras med i offtopic diskusjoner slutte med det Jeg er helt enig Jeg hare fikk en enorm trang til å krangle Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 For å få topicen ontopic igjen, legger jeg inn den vakre desktopen i knoppix. Og wil, kan du slutte å fucke opp hver jævla post du skriver i? Kjempefint screenshot av knoppixlinux. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 letteste er å se det på fonten. Bare Windows har så stygge fonter. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 For å få topicen ontopic igjen, legger jeg inn den vakre desktopen i knoppix. Og wil, kan du slutte å fucke opp hver jævla post du skriver i? Kjempefint screenshot av knoppixlinux. *spy* KDE med Kermaik. ÆÆæææææsj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Min desktop Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Min desktop Hmm..pent. KDE og Plastik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Min desktop Hmm..pent. KDE og Plastik? ja Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Woohoo, jeg har omsider fått meg en skjerm til. Dualhead Jeg har gått over til Waimea igjen etter jeg gikk over til dualhead, av praktiske årsaker. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Woohoo, jeg har omsider fått meg en skjerm til. Dualhead Jay! Det er hjertebildet mitt. Fint at du liker det. Sjekk http://tinyurl.com/4k9t2 for flere biler, inkl. en gullversjon av hjertet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) her er min desktop forresten: Slackware 10.0 med Gnome. Klikk her Endret 4. august 2004 av wil Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Woohoo, jeg har omsider fått meg en skjerm til. Dualhead Jay! Det er hjertebildet mitt. Fint at du liker det. Sjekk http://tinyurl.com/4k9t2 for flere biler, inkl. en gullversjon av hjertet. Jeg har gullversjonen liggende allerede. Er et nydelig bilde. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fikk lyst til og prøve ut fluxbox igjen, og må si det har blitt litt bedre: Mitt nye desktop HolgerLudvigsen: Flotte bilder du lager, så bra at jeg valgte et som bakgrunn Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Jau, Gnome 2.6.2 Slackware 10.0/current Gnome.. deilige gnome. [NB! 1.4MB] Endret 6. august 2004 av phatsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå