Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bilde til ThaAndre er en Windows desktop ja. ser det fordi han har Norton.

Offtopic: K, stussa ikke på noe av det andre nei :) var NORTON som avslørte ham :p

Som sagt, jeg posta feil, og gir admin lov til å slette alt jeg har lagt inn i denne tråden..

 

 

edit: Uff, ser ut som jeg har kommet inn i en annen galaxe i form av en farlig forbryter elns.. Bare dissing av det jeg har! :ermm:

 

plz, stop å kommenter bildet mitt! :yes:

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

så bare fort på bilde da, så oppdaga jeg Norton. det var en av grunnene til at jeg så at det var Windows desk. det har ikke noe med å skjønne ting Ausat. forresten, hvis ikke Min Datamaskin og alle de Windows ikonene hadde vært på bilde hans så kunne det gått ha vært en Linux desktop.

du kan få en Linux desktop til å se ut som Windows desktop og omvendt.

Lenke til kommentar
hvis ikke Min Datamaskin og alle de Windows ikonene hadde vært på bilde hans så kunne det gått ha vært en Linux desktop.

Hvis ditt, hvis datt, hvis ja, hvis nei, men nå har det seg slik at ikonene faktisk var der. Mener ikke å krangle igrunn, men syns det var så snedig at det var Norton som avslørte det for deg, jeg la ikke merke til Norton-ikonet før jeg leste posten din, og jeg hadde null problemer med å se at det var en Windows-desktop før jeg leste din post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...