b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Folkens...jeg har advart en gang før og jeg deler ut warning til neste som "spammer" i threaden og ikke holder seg sånn nogen lunde on-topic. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg har gått over til evilwm nå, den var mye mer kos enn jeg trodde. evilwm Endret 25. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 har gått over til flux jeg Screenshot Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 jeg sa da vel ikke at jeg skulle legge ut Windows desktopene mine her. sa bare Nix desktopen min jeg. for de av dere Linux entusiaster som ikke har fått det med seg så er det en annen tråd som de legger ut Windows desktopene sine i. det mente jeg liksom at jeg skulle legge ut min da. bare slapp av folkens. får desverre ikke til å legge ut bilder av desktoppene mine akkurat her og nå, men skal få gjort det etterhvert. Jeg vil tro at det feilstavede ordet "desktoppene" er desktop i flertall. Ut i fra det du skrev, så oppfattet jeg også det som om du hadde planer om å legge ut windows desktopen din også. Du må heller ikke forvente at vi som er på linuxforumet besøker windows forumet og holder oss oppdatert på topicene der. Du har en tendens til å bli misstolket, og må lage poster etterpå hvor du skriver "blablablablabla, men jeg mente blablabla". Hva med å bare lese igjennom inleggene dine før du poster (eller få far eller mor til å gjøre det), og se om det er forstålig for folk flest. Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 SuSE 9.1, KDE 3.2.1, Aqua-look Litt kjedelig kanskje, men pent og effektivt Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Nå har denne posten eksistert lenge og jeg er glad i den, wil: 60% av alle postene dine blir stengt, ikke få denne stengt også! Endret 30. juli 2004 av RatiX Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ratix, nå må vi ro oss ned. dere har fått mine poster stengte dere å. men, nei har ikke tenkt til å gjøre noe jeg. MEN JEG FÅR LOV TIL Å POSTE POSTER FOR DET. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jesus kristus i himmelen, skjønner du fortsatt ikke hvorfor tråder du besøker blir stengt. Slutt å post off-topic her inne wil, skal du poste noe mer så bør det være en *unix desktop, ikke noe annet. Greit nok at ting blir litt off-topic her inne, men det får være grenser på. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Her er mitt desktop Kjører på Slackware 9.1 og Dropline GNOME 2.6 Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) var fin den der neonX. Takker, anbefaler deg (og alle andre Slackere) og ta en titt på Dropline GNOME da det er en veldig bra utgave av standard GNOME. Om ikke for å bruke GNOME selv, så følger det med utrolig mye bra programvare. Endret 31. juli 2004 av neonX Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 joa, men støtter GNOME Dropline Slackware 10.0 da? forrige gang jeg prøvde den så ville den ikke installeres. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 2004-07-22 - Slackware 10 SupportToday an updated Dropline Installer was released with support for Slackware 10 systems. We are continuing to support the Slackware 9.x series as well, so this shouldn't change anything for most users. Those of you running 10 can stop passing the --force option to the installer now Slackware 10 støttes. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Her er mitt skrivebord: Kahakai (en waimea-fork) med gDesklets og gnome-panel Kahakai Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) **slettet** Endret 2. august 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Min desktop.. Der er da min desktop akkurat nå.. minna litt vedlig om MS windows det der da... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 minna litt vedlig om MS windows det der da... Svarte, er Windows så stygt nå for tiden da? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 oi oi, har vist posta helt feil! søkte etter den andre posten, om desktops generelt, og det var bare denne som kom fram.. beklager! Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 bilde til ThaAndre er en Windows desktop ja. ser det fordi han har Norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå