Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg sa da vel ikke at jeg skulle legge ut Windows desktopene mine her. sa bare Nix desktopen min jeg. for de av dere Linux entusiaster som ikke har fått det med seg så er det en annen tråd som de legger ut Windows desktopene sine i. det mente jeg liksom at jeg skulle legge ut min da. bare slapp av folkens.
får desverre ikke til å legge ut bilder av desktoppene mine akkurat her og nå, men skal få gjort det etterhvert.

 

Jeg vil tro at det feilstavede ordet "desktoppene" er desktop i flertall. Ut i fra det du skrev, så oppfattet jeg også det som om du hadde planer om å legge ut windows desktopen din også.

Du må heller ikke forvente at vi som er på linuxforumet besøker windows forumet og holder oss oppdatert på topicene der.

 

Du har en tendens til å bli misstolket, og må lage poster etterpå hvor du skriver "blablablablabla, men jeg mente blablabla". Hva med å bare lese igjennom inleggene dine før du poster (eller få far eller mor til å gjøre det), og se om det er forstålig for folk flest.

Lenke til kommentar

Jesus kristus i himmelen, skjønner du fortsatt ikke hvorfor tråder du besøker blir stengt. Slutt å post off-topic her inne wil, skal du poste noe mer så bør det være en *unix desktop, ikke noe annet. Greit nok at ting blir litt off-topic her inne, men det får være grenser på. :ermm:

Lenke til kommentar
2004-07-22 - Slackware 10 Support

Today an updated Dropline Installer was released with support for Slackware 10 systems. We are continuing to support the Slackware 9.x series as well, so this shouldn't change anything for most users. Those of you running 10 can stop passing the --force option to the installer now ;)

 

Slackware 10 støttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...