Gaute Holmin Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 jeg sier bare artwiz http://artwizaleczapka.sourceforge.net/ Endelig fått det til... link (samme som tidligere bare oppdatert). Fikk til å få samme font på Torsmo også Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Min er tøff: http://images.lagring.net/screenshot_kde.png Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Min er tøff: http://images.lagring.net/screenshot_kde.png Var den ikke litt vinteraktig for juli å være? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Kanskje, det, ja... Det var bare det første jeg trykket på av standard KDE bakgrunner... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Min er tøff: http://images.lagring.net/screenshot_kde.png Var den ikke litt vinteraktig for juli å være? spørs litt hvor i Landet du bor det gspr. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 wil: Å? Finnes det steder i landet der nisseluer er et vanlig plagg å gå med i juli? Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 ikke akkurat kanskje, men det er ikke alle steder i Norge det er like fint vær veit du. ganske mye regn i Norge fortia da men. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 -"Det regner, wil!" "Jada, mamma, jeg har på meg nisseluene og nissehanskene, så det går bra!" Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 noen plasser skulle man nesten tro at det snødde men. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette er det man kaller rot... Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvis det er det så lurer jeg på at Linux folkene er like usystematiske som Windows noen Windows folk er, ved å legge mye shit på skrivebordet sitt. trenger da ikke å legge hele testamentet på skrivebordet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kan ha orden i rotet sitt og vel... Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 jeg har orden på skrivebordene mine. både i Windowsene mine og Linuxen min. det værste jeg ser og som jeg blir litt irritert over er når jeg ser at folk har lagt masse dokumenter og masse mp3`s på desktopen sin. når/hvis man har en mp3 spiller Winamp, Xmms, eller liggnende så er det lett å finne sangene der, faktisk letter å finne dem der istede for å lete i flere sekunder etter sangene som ligger på skrivebordet. får desverre ikke til å legge ut bilder av desktoppene mine akkurat her og nå, men skal få gjort det etterhvert. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 hvis det er det så lurer jeg på at Linux folkene er like usystematiske som Windows noen Windows folk er, ved å legge mye shit på skrivebordet sitt. trenger da ikke å legge hele testamentet på skrivebordet. ja, hvilket OS du bruker har mye å gjøre med hvordan du organiserer skrivebordet ditt... ikke sant? personlig foretrekker jeg mapper, men det går da fint ann å finne fram på det skrivebordet uten å flytte ikoner for å se under de... Lenke til kommentar
dvj Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 La meg ta en dummegås en.. BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA Jeg forventer ikke se et eneste ikon på gnome-desktoppen din, og ikke legg ut windoze desktoppen din (bare så det er sagt) Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 dvj: du kan ikke forvente deg noen ting du. ikke gjør det heller, for jeg har ikoner på skrivebordet mitt. jeg synes det er greit å ha ikoner på Gnome Skrivebordet mitt jeg Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Wil: Ikke vondt ment, men dra deg ut av denne tråden om du ikke har tenkt å komme med et screenshot av en desktop på et *nix system. Du lager bare kvalm her og fører til mange offtopic poster. Kei? Endret 22. juli 2004 av Neophus Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 jeg sa da vel ikke at jeg skulle legge ut Windows desktopene mine her. sa bare Nix desktopen min jeg. for de av dere Linux entusiaster som ikke har fått det med seg så er det en annen tråd som de legger ut Windows desktopene sine i. det mente jeg liksom at jeg skulle legge ut min da. bare slapp av folkens. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du forstår det fortsatt ikke, det blåser vi i. Du gjør denne topicen fryktelig off-topic nå, post din desktop, jeg er litt nysgjerrig på hvordan den ser ut faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå