Goophy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det var jo litt av en widescreenshot. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Som sagt på IRC XeLix, det der va stygt Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Selv om det ikke er noe spesielt enda (har ikke tid til å mekke ) så kan jeg vise mitt. - Tenkte på hvilken av maskinene jeg skulle ta - men får ta den pcen jeg bruker mest da Det er 6 virtuelle skrivebord - jeg må jobbe på denne måten for å kunne være effektiv Tror en del vil synes det er rotete - men jeg liker det sånn (og, ja, sterkt forminsket - du så rett) Redigert: la til trykkbar link til en litt større versjon. Endret 22. juni 2004 av Velmont Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Gule terminaler og Trung på MSN, Velmont da... Fin desktop, hva med å linke til det opprinnelige bildet, et svært et Endret 22. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Gule terminaler og Trung på MSN, Velmont da... Fin desktop, hva med å linke til det opprinnelige bildet, et svært et Det er ikke terminaler det er huskelapper! Hehe, skal vi se. Skal legge ut en bare 50% forminsket versjon også da. (*endre forrige post med link*) Sånn, da er bildet klikkbart ( http://velmont.jubalon.net/bilder/Screensh...22.06.stort.jpg ) Endret 22. juni 2004 av Velmont Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er ikke terminaler det er huskelapper! Du hadde jo forminsket bildet så mye at det var umulig å se. Forresten så det litt sexy ut med gule terminaler (ja jeg vet at det ikke var terminaler ) Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Debian Sarge med xfce4 Xfcepanelet er satt til autohide, funker bra når man har liten skjerm. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tatt i en annen sammenheng, men anyhow Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) He he - lekt deg litt med metisse nå? [var en typo der... ikke så stødig på fransk] Endret 7. juli 2004 av kattemat Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 He he - lekt deg litt med metisse nå? Det er en bibelsk synd å leke med metisse...hm, glem det. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) tenkte jeg skulle ta et lite screenshots.. KDE 3.2, Slackware Current, superkaramba med: kroller, slickbar og liquid_weather_plus. satt ned oppløsning fra 1600x1200 til 1024x768 på bildet.. screenshot1024x768.png Endret 12. juli 2004 av zacky Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jupp. Rykende ferskt skrivebord. Slackware 10 og KDE. Temmelig simpelt, men jeg liker det. slack_kde Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Nei tenker det er på tide med en oppdatering desktop.July.png Waimea med custom theme, men alle vindusdekorasjoner er avslått anyway, en haug window maker dockapps, og Sean Connery i bakgrunnen. Oh, og 100% gjennomsiktig aterm med irssi kjørende i. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 La for en uke siden inn Fluxbox på en 5 år gammel laptop. Forholdsvis enkel foreløpig... Har strippa Torsmo til å kun vise batteristatus. ToDo: * Endre fonter på themet (fant ut hvordan isted, gjør det ikveld, da blir bildet oppdatert). * Lære meg gdesklet e.l. for å få opp en vær-rapport og kanskje en WiFi sak. Skjermbilde. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 * Endre fonter på themet (fant ut hvordan isted, gjør det ikveld, da blir bildet oppdatert). jeg sier bare artwiz http://artwizaleczapka.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
dvj Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Måtte bare prøve ion3 når noen her på forumet nevnte at det var "tastatur vennlig". Er ganske fornøyd med den foreløpig https://dagur.com/~dagur/ion3.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå