kpolberg Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Uten å vite hva du er ute etter. Så helt sikkert ikke Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har enda ikke sett noe som tiltaler meg mer enn standard KDE 4.12+. Her fra Fedora 20 m/ KDE 4.14: kde414.png Noen som klarer å overbevise meg om noe annet? Tuller du? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Nope. Dønn seriøs. Men du står fritt til å overbevise meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 inb4 gtk ricing. disgusting. -- Men du kunne fint hevet inn et nytt theme. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Nope. Dønn seriøs. Men du står fritt til å overbevise meg. Dette er jo smak og behag, så har ikke noe behov for å overbevise deg om at du bør like noe annet enn det du gjør For min del syns jeg Elementary OS gjør mye riktig. Ellers har jeg sett mange pene Gnome Shell tema, og forsåvidt en del pent KDE (nesten alt er bedre enn standardtemaet ) . Også Unity som jeg selv bruker som ikke nødvendigvis er så himla pent, men som gjør jobben og ellers holder seg ute av syne i mest mulig grad. I tillegg er det også gjennomført nok til at stort sett alle programmer ser konsekvente ut, selv om en del av ikonene er ganske grusomme. Lenke til kommentar
Del Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har enda ikke sett noe som tiltaler meg mer enn standard KDE 4.12+. Her fra Fedora 20 m/ KDE 4.14: kde414.png Noen som klarer å overbevise meg om noe annet? Helt enig :-) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Dette er jo smak og behag, så har ikke noe behov for å overbevise deg om at du bør like noe annet enn det du gjør For min del syns jeg Elementary OS gjør mye riktig. Ellers har jeg sett mange pene Gnome Shell tema, og forsåvidt en del pent KDE (nesten alt er bedre enn standardtemaet ) . Også Unity som jeg selv bruker som ikke nødvendigvis er så himla pent, men som gjør jobben og ellers holder seg ute av syne i mest mulig grad. I tillegg er det også gjennomført nok til at stort sett alle programmer ser konsekvente ut, selv om en del av ikonene er ganske grusomme. Hadde du spurt meg for 2-3 år siden ville jeg også rynket på nesen av standardtemaet i KDE. Men det skjedde noe rundt 4.10-4.12 som gjorde at alt ble ganske så pent. Det jeg liker spesielt godt er at alt er veldig gjennomført og konsekvent (pga. f.eks oxygen-gtk). Det er sjeldent jeg finner programmer som ser annerledes ut enn resten av temaet, og dette gjør systemet mer behagelig å bruke. Jeg tror jeg har forsøkt litt diverse custom-themes tidligere (f.eks før KDE standard ble pent), men jeg finner aldri themes som er virkelig gjennomførte. Det er alltid noe tull som dukker opp i sære programmer. Lenke til kommentar
korilio Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ubuntu 14.04, gnome shell Awn Conky Keeping it simple Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Min desktop, kjører gnome shell med numix theme + div. jeg ikke husker i farta. Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Driver å leker meg litt med Peppermint Six, enkelt og greit. Prøver å finne ut diverse ting siden jeg er ny på Linux, men desktop'en begynner å ta form Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars (endret) Lidskjalv skrev (17 minutter siden): Awsome except not Arch Linux under "OS" in neofetch. Endret 28. mars av mobile999 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars 1 minute ago, mobile999 said: Awsome, except not Arch Linux under "OS" in neofetch. Lazy ppl don't Arch I'm lazy 😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå