olear Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Bygging, backporting og patching er primærjobben, men blir nok en del endringer her og der. Det jeg kommer på nå av ting som må lages: * init som integrerer seg med NetBSD rc.d * Pakkesystem (m/GUI) som intregrerer pkgtools og pkg_install * OSS4 lydmikser (GUI) * Automount (GUI) * Filbehandler (forke eller lage selv) * Power daemon (m/GUI) Og annet smådill. Automount og filbehandler kommer av at Draco ikke kan bruke de "nye" funksjonene i Linux (har heller ikke lyst), kan heller ikke bruke GNOME3, KDE4, XFCE4.8 uten endringer i kode for å få til automounting+strøm, da blir det å lage selv eller forke. Lenke til kommentar
Mikaeldeb Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ganske enkelt og greit. Debian 7 Jessie med forskjellige 3djeparts repos. Numix Circle ikoner og Albatross stil, med Platinum vinduramme. XFCE skrivebordsmiljø. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Ubuntu 12.04 med Fluxbox. Endret 17. mars 2014 av Learning To Fly Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Arch Linux med i3. Endret 9. april 2014 av Glutar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 No offencem, men synes fonten er helt grusom :S Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 None taken. Jeg er ikke ferdig med å konfigurere alt enda, så en bedre font skal helt klart på plass. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Bedre? Sent nå, blir mer tweaking i morra! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hvordan teksten oppfattes på screenshots vs. native kan være noe forskjellig også da oppløsningen er ganske lav. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Postet bilde Bakgrunnen endrer hvert minutt. edit: Mappe med bilder lagt til! ¦:·} Skrivebordsbilder.zip Endret 20. mai 2014 av Toppitus 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Intet mindre enn fem nettlesere. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Enlightenment overrasker med mye bra løsninger og design. Dette kan fort bli en av favorittene. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Jeg har enda ikke sett noe som tiltaler meg mer enn standard KDE 4.12+. Her fra Fedora 20 m/ KDE 4.14: Noen som klarer å overbevise meg om noe annet? Endret 22. desember 2014 av endrebjo Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Openbox, men tviler på at du blir særlig inspirert av ett ensfarga grått bilde ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Er OpenBox like funksjonibelt som KWin? Endret 22. desember 2014 av endrebjo Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Mangler Openbox enkelte kjekke funksjoner, eller er det konfigureringen av alle funksjonene som er kjett i Openbox? Openbox beskriver jo seg som: "Openbox is a highly configurable, next generation window manager with extensive standards support.", så jeg skulle jo tro de hadde nok av funksjonalitet å velge mellom. Jeg vet av egen erfaring at opplevelsen med Openbox i f.eks Crunchbang har vært ganske kjedelig og ineffektiv. Men jeg vet ikke om dette skyldes mangel på konfigurasjon, eller om det faktisk mangler visse funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå