martintall Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Artig tråd. Selv har jeg alltid vært litt svak for enlightenment. Har brukt en del Bodhi i det siste, men dette er slik det ser ut med e17 på Arch. Liker det enkelt, så alt utenom bakgrunn er conky. Det er også deilig med mørke nyanser. Bakgrunnen er av kunstneren Sverre Malling. Har noen Bodhi-oppsett med flere funksjoner, men dette holder da fint. Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Begynner å bli noen år(?) siden jeg la ut noe her Kjører CentOS 6 på jobblaptop med Fluxbox, relativt enkelt (slik som jeg liker det). Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Arch med i3wm. *snip Vet ikke helt hvorfor, men "glances" minnet meg om topas som man finner i aix. Hadde ikke hørt om glances før heller, så den var kjekk, selv om alle disse forskjellige htop,ntop,atop stort sett gir samme informasjon som gode gamle top. Endret 20. oktober 2013 av kpolberg Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjører Debian Unstable med Awesome, funker kjempe bra til å programmere på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kjører da full hipster combo, med Zenbook, Arch, AwesomeWM og URXVT. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jau..Edit:Forumet likte ikke å laste opp et bilde til posten, så det ble visst ikkeno.. Endret 10. desember 2013 av Caddy Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Etter at jeg mista Gentoo-installen min ved en feiltakelse når jeg skulle installere FreeBSD ved siden av, måtte jeg ha noe som jeg kunne sette opp raskt, og siden jeg har brukt Arch noen år tidligere, prøvde jeg likegreit dette igjen. Cinnamon/Gnome 3 og Conky.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 På tide med nytt bilde for året, denne gang min gode "gamle" AAO, undervurdert plattform som duger til det meste. Som de fleste ser så kjører jeg Fluxbox med en standard Conky. Utover det blir XMMS brukt til musikk/video. Muligens "oldschool", men jeg bytter ikke ut ting som fungerer PCen er koblet til TV og brukes til media, surfing og jobbing. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Den AAOen din har holdt en stund. Vel brukte penger, om du trives med formatet. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jepp, veldig fornøyd med "dingsen". Kjøpte den når den kom til landet, makset minnet og la til et 16GB SD-kort. Kjørt knirkefritt siden. Eneste er at jeg måtte bytte batteri to ganger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 CentOS eller slackware i bunn, antar jeg? Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kjører Draco 0.4 fra 2012 og pkgsrc-2013Q3. Har bumpet kernel et par ganger siden da. Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kjører Draco 0.4 fra 2012 og pkgsrc-2013Q3. Har bumpet kernel et par ganger siden da. Savner oppdateringer av Draco Linux! Kjørte det på et par maskiner med en gang du startet det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Skulle ønske jeg hadde mer tid mellom 2009=>2012, men personlige grunner gjorde at jeg rett og slett ikke hadde noe tid til overs. I år har jeg faktisk tenkt å gi ut en ny versjon, denne gang fra scratch (blanke ark), begynte så smått for en uke siden, og er snart ferdig med en Alpha av versjon 5.0 (det builder og booter). Kommer til å ta litt tid (2-3mnd med testing osv) da jeg skriver om alt. Denne versjon blir 64bit-only, og jeg kommer til å vedlikeholde den med oppdateringer. Kutter også forbindelsen med Slackware og annet legacy (dog det gjorde jeg egentlig i versjon 0.3). Kommer også ut med en "Legacy" release for 32bit, en litt mer oppdatert 0.4 som er kompatibel med 0.3. Da Linux-verden har endret seg en del siden 2010 er det mulig jeg må lage noe ekstra programvare på GUI-siden for å tilfredstille vanlige brukere, Draco er mer BSD en andre distroer og programvare som eliminerer BSDene går utover Draco. Beklager at jeg spammet screenshottråden. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hæ? Joa, men dette er bra content. Slipper du notes etterhvert? Spennende å følge med. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Skal begynne å legge ut info, blir vanligvis at jeg holder alt for meg selv (både info og kode). Har vel en tråd liggende her en plass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Gjør du mange forandringer på kilden, eller er det stort sett snakk om bygging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå