Balthier Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 ^Kan ikke klikkes på eller forstørres. Ingen av bildene.... Skjerpings folkens Men hey, har 'buntu 12.04 og liker ikke themet. Har noen tips til vm? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Høyreklikk => View image. Tips: KDE Endret 21. september 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Liker ikke KDE heller. Vil ha noe som denne f.eks. Hvordan installerer jeg det på 'buntu??? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 apt-get install openbox Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Liker ikke KDE heller. Vil ha noe som denne f.eks. Hvordan installerer jeg det på 'buntu??? Du trenger blantannet openbox conky og jeg tror panelet er tint2. Edit : Og her er tråden som ruler angående conky. Endret 21. september 2012 av rocknrolf77 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Liker ikke KDE heller. Vil ha noe som denne f.eks. Hvordan installerer jeg det på 'buntu??? Ta en titt på ProxLinux som er Ubuntu-basert (Lubuntu 12.04) og kommer default med openbox og tint2 http://www.proxlinux.co.uk/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har faktisk ikke hørt om ProxLinux, så jeg takker for tipset jeg også. Linux distroer - Gotta catch 'em all Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ser ikke helt hva ProxLinux har som ikke Crunchbang gjør bedre. Større community og virker det som, ProxLinux er ikke engang på Distrowatch, og en på Ubuntu-forumet argumenterte for at det ikke kan faktisk kalles en fullverdig distro mtp. det er bare små endringer som hovedsaklig er utseende-relatert. Har ikke satt meg helt inn i den, men ser ikke helt verdien. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ser ikke helt hva ProxLinux har som ikke Crunchbang gjør bedre. Større community og virker det som, ProxLinux er ikke engang på Distrowatch, og en på Ubuntu-forumet argumenterte for at det ikke kan faktisk kalles en fullverdig distro mtp. det er bare små endringer som hovedsaklig er utseende-relatert. Har ikke satt meg helt inn i den, men ser ikke helt verdien. Balthier spurte spesifikt om 'buntu-basert. Jeg skal ikke diskutere så mye omkring størrelsen på community, men 'buntu community er ikke akkurat lite. Hvorvidt det er en fullverdig distro er vel et definisjonsspørsmål. ProxLinux er basert på Lubuntu 12.04, som nå er et offisielt medlem av 'buntu-familien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Mitt skrivebord: Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ser ikke helt hva ProxLinux har som ikke Crunchbang gjør bedre. Større community og virker det som, ProxLinux er ikke engang på Distrowatch, og en på Ubuntu-forumet argumenterte for at det ikke kan faktisk kalles en fullverdig distro mtp. det er bare små endringer som hovedsaklig er utseende-relatert. Har ikke satt meg helt inn i den, men ser ikke helt verdien. Balthier spurte spesifikt om 'buntu-basert. Jeg skal ikke diskutere så mye omkring størrelsen på community, men 'buntu community er ikke akkurat lite. Hvorvidt det er en fullverdig distro er vel et definisjonsspørsmål. ProxLinux er basert på Lubuntu 12.04, som nå er et offisielt medlem av 'buntu-familien. Så lenge det lar seg installeres på buntu er jeg fornøyd i alle fall. Var ikke ute etter noe full distro så openbox + conky + tint høres ok ut for min del. Akkurat nå dual-booter jeg windows og buntu, så screenshot kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg vet du har lyst til å dele xmonadconfigen din med meg. Lenke til kommentar
Shou Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Her er min XMonad config. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Ah, supert! Edit: Bra om du legger ved hvilke pakker du har installert ved siden av og. Endret 30. september 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Shou Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Oops, ja. Så vidt jeg husker så er taffybar det eneste du trenger. cabal install gtk2hs-buildtools cabal install taffybar gtk2hs pakken trenger gtk2hs-buildtools sammen med gtk2 libraries pakken (Ubuntu 12.04: libgtk2.0-dev) før den kan installeres. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Synd akkurat de to ikke pakkes for Ubuntu, så en må bruke Cabal. Uansett, utmerket! Får se om jeg får sett på det i løpet av kvelden. Veldig fint oppsett. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Steit og greit. Ubuntu 12.10 med nytt ikontema - NITRUX. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Tok en tur nettopp til begynnelsen av tråden. Og huff og huff. No kan de angre, diskusjon.no, som hadde så lav opplastingsgrense at en måtte slette bilder etter hvert. Begynnelsen på denne tråden, fra 2003 er nesten helt meningsløs da de fleste bildene er fjernet. Det er mye historisk verdi som er gått tapt der. Håper de har lært av sine feil. Endret 28. oktober 2012 av Lidskjalv 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå