sim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ArmenMinAu has got the post back to teh top Og ... ? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ikke helt min smak,men den var ganske kul.. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Light! Bright light! *blind* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Du er glad i det xmms-skinnet du chop. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hihihi , også bare anime musikk Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Der har dere en skikkelig ku på åkeren min Jeg vil gjerne ha et eksempel av din åker med ku Hvis du vil dele den da. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Der har dere en skikkelig ku på åkeren min Jeg vil gjerne ha et eksempel av din åker med ku Hvis du vil dele den da. Her gir de vekk åkrer med kuer ...Bruker ikke den kua lengre, så du kan bare få den heeelt gratis PS: Det er en fantastisk melkeku på jeg si.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 OFFTOPIC: Hva er det med disse postene som havner i tråden her som absolutt ikke hører hjemme her? Ku? Åker? Unnskyld meg, men hva i kompileringsfarmen har dette med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Relax dude.. Ekke bra for hjertet a hisse seg opp saann Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Får vel vise et bilde a dekstop'en min jeg også da. Har ikke fått satt opp noeting enda, så det ble litt standarskins/styles osv Fluxbox på Slackware 9.1 Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 OFFTOPIC:Hva er det med disse postene som havner i tråden her som absolutt ikke hører hjemme her? Ku? Åker? Unnskyld meg, men hva i kompileringsfarmen har dette med denne tråden å gjøre? Neopus har glemt det at han fikk 2 ukers ferie for ikke så veldig lenge siden, fordi han oppførte seg som en drittsekk, og nå begynner han på den igjen. Bra, virkelig bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Neopus har glemt det at han fikk 2 ukers ferie for ikke så veldig lenge siden, fordi han oppførte seg som en drittsekk, og nå begynner han på den igjen. Bra, virkelig bra. Jeg ser absolutt ingenting galt i det Neopus skriver. Tvert imot. Dere skal holde dere ON topic og ikke drive chit-chat. En kommentar i ny og ne er greit, men småchatt kan dere ta Off-Topic og ikke her. Vær forsiktig med slike uttalelser Scrim, de kan slå tilbake på deg senere desverre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det var jeg som fant kua... Og vips så ble threaden stengt. Dere ble advart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Og vips så ble threaden stengt. Dere ble advart. Og der fikk jeg fram de ønskene jeg ville. Kutt ut spam'en og post det dere skal og ikke hold på på den måten så forblir posten åpen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Enda et skjermskudd... Edit: Url er bedre enn stort bilde... Edit: Tok bildet her som alle andre jeg... Endret 22. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 enlightenment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå