Gavekort Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Arch Linux, XFCE 4.10 Ønsker også å påpeke at jeg ikke er nazist, bare fan av http://hipsterhitler.com/ Derfor du laster ned swastika-bilder? øk> Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Arch Linux, XFCE 4.10 Ønsker også å påpeke at jeg ikke er nazist, bare fan av http://hipsterhitler.com/ Derfor du laster ned swastika-bilder? "so dark and edgy xD" Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Endret 2. juni 2012 av darkz Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Free your PC og Google Chrome? Fyyy Kan vel forøvrig dele litt KDE herlighet <3 klikk på bildet for full størrelse Endret 2. juni 2012 av Occi Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Free your PC og Google Chrome? Fyyy Kan vel forøvrig dele litt KDE herlighet <3 klikk på bildet for full størrelse tror du du kunne har bruk for en tiling WM? Også hva er skjerm oppløsning din? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Har to 24" @ 1920x1080, og nei, har ikke spesielt lyst å bruke tiling egentlig da resizing, edge snap og remove border etc. er lekende lett i KWin (KDE) i utgangspunktet. KWin støtter også tiling, men av det lille jeg testet var det litt trist. Det der er vinduer fordelt over 4 skrivebord forresten Har noen i floating (de med border), og noen tettpakket sammen (de uten border). Slik ser main desktop ut. Hender jeg har alt tettpakket, men føles litt deilig ut å ha det luftet innimellom, og slippe å kikke helt vil venstre om jeg har browser i fullscreen og deretter flytte synet heeelt til høyre for å se på noe der Endret 2. juni 2012 av Occi Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Så da prøver jeg Conky for første gang. Jeg klarer ikke finne dokumentasjon, så config er litt vanskelig =P Hvordan gjør jeg vinduet dens høyere? minimum_size 800 maximum_width 310 betyr vist ikke 310x800 =P Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 En fin side å stjele configs fra er dotshare.it Konge side. Har også en conky-seksjon. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Icon theme: Faiance GTK: Adwaita (default) Window theme: Adwaita (default) Shell theme: Shine Background: Bring the Pain, by Mattahan Distro: Fedora 17 Endret 4. juni 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Crunchbang Veldig fornøyd med denne distroen så langt. Den krever lite og fungerer ypperlig! Klarte å kjøre youtube i 1080p og spillene som jeg ikke fikk til å spille i Fedora funket uten problemer (native linux spill). 1 Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Her er min desktop på laptopen. Begynte først med Backtrack (...) og fant ut at jeg skulle legge det litt tilside, siden det var "litt" for vanskelig for meg. Fant Ubuntu 12.04 rett etter 12.04 stable releasen kom ut. Hev det på en USB-pinne og testet det ut. Falt selvfølgelig pladask for distroen, så jeg reformaterte hele laptopen og bruker nå Ubuntu som hoved OS. Det har funket til alt jeg vil og mer, super raskt og hele pakken. Angrer ikke et sekund :-D Jeg liker Unity, så ikke spør hvorfor jeg har det ;-) (HP-ikonet er for printeren min). 2 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Unity er bra og brukervennlig, men raskt er det ikke =P Men det er i det minste mye bedre enn når Unity var nytt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 TBH er jeg faktisk ikke helt sikker på hva PCen min sliter med ATM men screenshot av conky setup og greier. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg syns ihvertfall at Ubuntu med Umity var MYE raskere enn Windows :-D Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skal ikke så mye til heller Synes Unity er blitt veldig bra selv. Jeg har aldri hatt noe i mot Unity og har likt det siden det kom, men forbedringene i 12.04 er helt konge. Bruker Gnome-Shell akkurat nå (Fedora), og stusser på flere ting jeg synes er bedre løst i Unity. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Åja, kan vel spørre her. Klarer ikke få det ene Conky panelet der til å ha gjennomsiktig tekst. Bruker xftalpha 0.2 og ${font} med ikke noe annet. Edit: Jeg liker ikke selve Unity, men liker veldig mye av Ayatana tingene. Overlay scrollbarene og HUDet er det jeg liker best. Håper inderlig de begge blir lagt til i andre distroer som en valg mulighet. Om noen vet hvordan å legge dem til vanlig gnome (Fedora) er det bare å si ifra. Endret 5. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg forsøkte å installere Gnome3, men det fungerte ganske dårlig (Gnome3 startet og sånn, men den frøs seg fast rett etter at den startet og var generelt bare slem). Endret 5. juni 2012 av Yumekui Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ganske standard Xubuntu 12.04 oppsett. Bakgrunns bildet er hentet fra nyeste Fedora. Lenke til kommentar
Octanium Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Fint bakgrunnsbilde Sekai-ichi, skikkerlig firefox-preg. Selv kjører jeg Ubuntu 12.04 LTS, med xmonad som wm, og xmobar øverst. Jeg har to skjermer, hvor den ene(til høyre i bildet) kjører kun monitoring av blant annet brannmur, sikkerhets-feeder(RSS), syslog og last på forskjellige maskiner, mens den andre bruker til resten av workspacene. Bakgrunnsbildet er ikke synlig så ofte ettersom xmonad tiler vinduene helt tett, men det er hentet fra Ubuntu 11.10 og viser Dybbølsbro stasjon i Danmark Endret 7. juni 2012 av Octanium 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå