Lycantrophe Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ah, derfor. Okay. Hørtes fortsatt upraktisk ut. Endret 9. desember 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Upraktisk måte å gjøre det på er jeg enig i. Hadde vært mye bedre om min originale idè hadde fungert, der jeg ikke hadde skrevet en ny fil i det hele tatt og gitt output direkte fra programmet, men Conky nektet å gå med på det. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eksamenstid, så hvilken bedre måte å unngå litt regning på enn ved å oppdatere skrivebordet? Duke nukem forever! 4 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Som alltid veldig nice å se på, men veit ikke helt hvor jeg ligger hen når det gjelder fargene i taskbaren. Btw er det ikke litt irriterende å ikke ha URL-bar tilgjengelig hele tiden? Hvordan har du ordnet det, en shortcut for slidedown elns? Pleier selv å bruke ctrl+l for å nå den, men pleier også ofte å se på den for å se hvor jeg er da jeg ikke har titlebar. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fargene i baren på toppen ble muligens i overkant fargerike. Det er bare tre forskjellige farger, så det tar meg få sekunder å bytte de (eller lage et skript som kan bindes til en tastekombinasjon, så kan jeg veksle litt etter humør ). Jeg bruker litt forskjellg av nettlesere. I bildet over bruker jeg firefox med vimperator/pentadactyl. Da kan jeg surfe helt uten bruk av mus, og hvis du er vant med vim vil du føle deg hjemme umiddelbart! (advares om at når du først har blitt vant med å surfe slik vil du aldri kunne surfe på "vanlig" vis igjen) URL står vanligvis nederst der det står insert. Når man har tastaturkombinasjoner til all surfing er det heller ikke nødvendig å sløse plass med ekstra verktøylinjer og diverse Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg bruker Vimium i Chromium, så kjenner til den Om mulig så føler jeg meg enda mer handicapped når jeg setter meg ned på mammas laptop som kjører Windows 7, selv om jeg brukte det i en lang tid selv! Har ikke sett noe til noen URL-bar i Vimium, men veit ikke om den er lik som Vimperator. Bruker egentlig ikke så veldig mange forskjellige kommandoer, er som oftest bare shortcuts for scrollUp/scrollPageUp, link-thingy, top, bottom, new, close etc. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er ganske begrenset hvor store inngrep pluginene i chromium får lov til å foreta seg, så vimium er temmelige kjipe greier etter min mening Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Føler ikke jeg mangler noe greier egentlig, kanskje slikt som instillinger må jeg bruke mus, men kan surfe helt fint med bare tastatur. Er det noe du savner i Vimium? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå trenger vi sikkert ikke ta hele denne diskusjonen i denne tråden, men det er massevis som mangler i vimium. Vimium er kun en plugin som legger til noen få tastatursnarveier. For en kjapp intro til hva vimperator er kan du jo se gjennom denne, om du har lyst til å prøve: http://vimperator.org/help/vimperator/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Prøver å få fart på tråden igjen med min "PST-terminal": Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Slik ser det da ut hos meg, på laptop (to eksterne skjermer tilkoblet for øyeblikket) og HTPC-en. begge kjører debian wheezy. openbox/tint2/conky på HTPC-en og xfce4/compiz på laptopen. Liker det forholdsvis minimalistisk. Endret 22. januar 2012 av hockey500 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Fedora KDE 16, bare veldig enkelt denne gangen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 desktop: lxde distro: crunchbang 1 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Debian netinstall med Openbox/tint2. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) 12.04 LTS Endret 30. januar 2012 av cmyrland Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Flaut hostname! 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Flaut hostname! Dilla på Kaizers :> 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kondolerer. Beklager. Neste gang skal jeg finne inspirasjon i goremetallens rekker :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå