Ideal Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ubuntu installen min etter litt lett pimping... Herlig! How to? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Det ser ut som Conky og en eller annen dock. Endret 29. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Alt for lenge siden som alltid at jeg har hatt noe særlig tid til litt desktop modding. Gnome 3 Arch Linux. Gtk : Elegant Brit Ikoner : Oxygen Refit Black Gnome Shell Theme : Malys BlackGlass Wallpaper : Elegant Brit Themed Wallpaper Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 faptrap@desktop Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Arch Linux med Gnome 3. Mer info er på Deviantart'en min. Wallpaper er mod av offisielle logoen, laget selv. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) - Arch Linux med Gnome 3. Mer info er på Deviantart'en min. Wallpaper er mod av offisielle logoen, laget selv. Fett. Si meg, er dette side panelet en del av docky eller er det en ren gnome kopi/implement. Krever gnome3 desktop fx/glx? fordi jeg bruker dt helt fri for glx og har da hatt store problemer med å implementere docky, selvom jeg synes det ser nogenlunde brukbart ut. og sist men ikke minst er gnome 3 veldig krevende hw messig i forhold til 2 ? -Balthy Endret 18. september 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Docken er en del av gnome shell. Den stores forskjellen fra gnome2 til gnome3 er et KRAV om 3d-akselerasjon, så du vil nok ha problemer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Docken er kun synlig når man har oppe Activities, og er en del av Gnome 3 Shell, så er ikke veldig konfigurerbar dessverre. Selv om utviklerne har sagt at de i utgangspunktet nå ikke vil bruke tid på å lage store konfigurasjonsmuligheter med det første så får vi da håpe at det er mulig å gjøre litt mer enn å bare endre på .css-filene som brukes for gnome shell/gtk i fremtiden. Jeg er fortsatt litt ny når det gjelder linux, så vet ikke noe om hvordan fx/glx fungerer. Trengte bare å installere xorg/xinit/x, og så var det bare å kjøre gnome. Virker ikke som om Gnome 3 krever ikke noe særlig mye mer ressursmessig, kanskje av hardware-støtte men. Ikke noen merkbar forskjell hos meg. Det er raskt som fy med i5 på 4gb ddr3 i alle fall. Det sies å kjøre greit på svakere PCer også. Endret 18. september 2011 av Occi Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, er jo akkurat det. siitter med et gt218 kort som chocker ved bruk av glx desktop og vdpau hd vid kjøring samtidi. så det blir jo enten eller for min del. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har gjort et par endringer, droppet conky og skrev heller noen egne script for å få info som pipes til dzen2. Litt nye farger og 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Veldig stilig, hva er setupen din? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Veldig stilig, hva er setupen din? window manager er xmonad, terminalene er rxvt-unicode(urxvt) og editoren er (selvsagt ) vim. Nettleseren er firefox med vimperator. Barene øverst er dzen2 EDIT: Kjører for øvrig Arch Linux Endret 18. september 2011 av sablabra Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da en upgrade fra ubuntu 11.04-11.10 gjorde at en rekke configs døde, så tok jeg tilfellet i akt og renset ut den stakkars lille ssd'en min fra windows og la inn mint. Og da var det å sette opp awn på nytt med et fargetema som passer mint.. Og så må jo thinkpaden alt kjører på hedres.. så klart. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 faptrap@desktop Synes du skal dele bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Fikset irssi i screen på VPSen Config osv. Endret 4. oktober 2011 av Occi Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gått over til KDE etter å ha blitt lei Ubuntu med Unity og etter å ha prøvd Gnome 3 på laptopen. Føler både Unity og Gnome går i feil retning etter hva jeg liker i et GUI, mens KDE er mye mer der jeg vil ha det! klikk på bildet for deviantart m/info og fullsize Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Endret 6. november 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) KDE denne gangen, ble helt ok. Endret 10. november 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har byttet wm til herbstluftwm og byttet ut noen skjermer. Tydeligvis en tysker som har ønsket akkurat samme kombinasjon av xmonad og i3 som meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå