Ideal Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mint 10 på laptopen Nais nais, fortell hva du kjører der.. er den docken standard i mint? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Han har vell 2 skjermer regner jeg med Han snakker vel om tiling-oppsettet på skjermen til venstre. Lurer forøvrig også på det. Det er det terminalen kalt Terminator som ordner Endret 24. november 2010 av Izte 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Mint 10 på laptopen Nais nais, fortell hva du kjører der.. er den docken standard i mint? Jeg har delt gnome baren i to, skrudd av expansive på dem og så kjører jeg avant windows manager med style 3D og size 36 i midten. Endret 24. november 2010 av Flimzes 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Allright, da skal jeg teste Avant Window Navigator Hva er det lille speedometeret og det der cpu load meteret? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Litt usikker på hva du mener, men det er en cpu-måler og en temp-måler i docken. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som vet hvordan jeg kan få AWN til å se slik ut? HER Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Sett style til none. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ? Du setter "style" til "lucido". Mulig du må legge til AWNs PPA om du bruker Ubuntu, evt på annen måte bruke AWNs ustabile gren. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lenge siden forrige oppdatering her. Har gått over til å bruke en tiling WM som heter scrotwm. Utrolig genialt når du først venner deg til deg. Hvertfall hvis du bruker terminalen flittig. Først et bilde av selve "skrivebordet": Og her er et annet hvor terminalene er oppe og kjører: 1 Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 @v3g4rd: nice desktop Har enda ikke prøvd Slackware, men jeg gleder meg til jeg har tid til det. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Har nå vært linuxbruker fast i et års tid, og begynner å bli fornøyd med oppsettet mitt. Her er skrivebordet etter en nylig resett av brukerprofil. Oppskrift: Bakgrunnsbilde: 'Creepers' Wallpaper Dock: Docky 2.1 (fra ppa http://ppa.launchpad.net/docky-core/ppa/ubuntu) -> Dockyankeret åpner Cardapio (fra ppa http://ppa.launchpad.net/cardapio-team/unstable/ubuntu) , og dermed er hele behovet for gnome-panel borte for meg. Gnomepanel står til autohide på høyre skjermkant. Ikonsett: Faenza (fra ppa http://ppa.launchpad.net/tiheum/equinox/ubuntu) edit: og systemet kjører på Ubuntu 10.10 64-bit Endret 2. desember 2010 av Melfacion 1 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det så pent ut. Hvor er menyen din? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det så pent ut. Hvor er menyen din? Menyen ligger i ankeret nede til venstre. Med docky fra unstable ppa og cardapio fra ppa er det en automagisk prosess å legge menyen til venstreklikk på ankeret. Menyen kommer også opp med super+space hvis gnome-do ikke er innstallert så jeg når jeg satt opp enda en laptop med dette oppsettet før helga. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Etter å ha brukt Fedora i et halvt år nå, tenkte jeg å prøve meg på Linux Mint igjen. Det grafiske brukergrensesnittet hos Mint ifrh til Fedora er jo day'n night forskjell. Det er ca 4-5 år siden sist jeg brukte Mint, og jeg må si jeg imponert over mye som har forandret seg. Er i grunnen ikke noe spesielt jeg har endret på utenom bakgrunnsbilde. Ellers bruker jeg gnome-do til å starte programmer. *Edit: Link til bakgrunnsbilde: http://bit.ly/i33Sly Endret 4. januar 2011 av mesha Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men det var jo et virkelig fint bakgrunnsbilde også! Synes du kan laste den opp Lenke til kommentar
CSM Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Arch med KDE Den var nydelig! Tema? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det er Ambiance plasma. Iconene er Faenza-Cupertino KDE. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jepp, dette er mitt skrivebord. Er ubuntu 10.10. AWN dock(som jeg egentlig lovte meg selv å fjerne etter jeg prøvde den, men liker den litt. Kan være det samme om den har stjelt litt fra OSX) og eget tatt bakgrunnsbilde selv. Resten er vel egentlig bare rot. Endret 16. januar 2011 av xaco 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Dritlekkert bilde! Tommel opp! Hva gjorde du for å få de temperaturgreiene, og den værmeldingsdingsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå