Noble Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, emerald på window borders. Temaet er mer eller mindre hardcoded til venstre layout på buttons, men det kommer en ny versjon snart. Gidder ikke bruke tid på å patche det selv Må ikke glemme dropdown terminal, guake Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er dropdown, ja? Bruker ikke sånt, jeg, ser liksom ikke helt tingen. Elaborate? Det er slackware du kjører? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kjører Arch. Så ikke vitsen med dropdown til jeg prøvde det selv, før hadde jeg x antall terminaler slengende over alt, nå har jeg en med flere tabs, som dukker opp hver gang jeg trykker f1 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 brukt dropdown lenge. gikk over til bakgrunnsterminal med faner, samt naturligvis mulighet til å starte terminaler tiled i forgrunnen om jeg ønsker det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det som en gang var Xubuntu 10.10 bortsett fra at xfce er fjernet og inn har openbox og tint2 kommet Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Slik ser det da ut hos meg Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det som en gang var Xubuntu 10.10 bortsett fra at xfce er fjernet og inn har openbox og tint2 kommet Mye jobb med å fjerne xfce og få openbox/tint2 til å fungere til daglig bruk? Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Nyinstallert Ubuntu 10.10 Hva heter themet du bruker? EDIT: Elegant Gnome het det visst Endret 2. november 2010 av Joachricar Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det som en gang var Xubuntu 10.10 bortsett fra at xfce er fjernet og inn har openbox og tint2 kommet Mye jobb med å fjerne xfce og få openbox/tint2 til å fungere til daglig bruk? Egentlig ikke, er bare å installere openbox og tint2, passe på at du har fikset menyen til openbox (ikke nødvendig, men veldig lurt) skrive inn hva som skal kjøres i autostart.sh til openbox. Også er det bare å fjerne det du ikke vil ha av xfce. Tar ikke mange minuttene. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tilbake til elementary Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tilbake til elementary Åy, slick og pent! Specs? Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tilbake til elementary Åy, slick og pent! Specs? Siste elementary theme med dark panel hack Lett hacket Faenza icon theme Avant Window Navigator Nautilus Elementary w/ breadcrumbs Et eller annet elementary emerald theme som jeg ikke husker. Tatt bort window name, hvem trenger det når du ser hva som er i vinduet? Arch linux 1 Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 @Noble: Veldig pent. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Plasma Theme: Breathe Style: QtCurve med UniQ config Window Decorations: Smaragd (husker ikke navn på theme) Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Rimelig standard, så kanskje ikke så interessant. Men jeg syns standard-oppsettet til Ubuntu begynner å fungere veldig bra. Det eneste "ekstra" jeg trenger er vel AWN, som jeg har blitt 100% avhengig av. Skulle gjerne hatt en skjerm eller to til Lenke til kommentar
.... Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Izte: Hvordan deler du opp skjermen på den måten? Endret 2. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Han har vell 2 skjermer regner jeg med Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Izte: Hvordan deler du opp skjermen på den måten? Han har vell 2 skjermer regner jeg med Korrekt, 2 x 24" Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Han har vell 2 skjermer regner jeg med Han snakker vel om tiling-oppsettet på skjermen til venstre. Lurer forøvrig også på det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mint 10 på laptopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå