AlecTBM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 For en fæl font det det var i terminalen Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 men til gjengjeld er den er sikkert "artig" og "fancy". Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ville ikke programmert eller lest logger i det der, for å si det slik. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Gjort noen endringer. Kan hende jeg fjerner terminal og sysinfo pga. de krever normal "visual effects" for å være transparente. Når jeg spiller WoW eller andre spill så er det best å slå av visuelle effekter. Edit: huff.... Som Senyor sier... jeg glemte bilde.. Laster opp når jeg kommer hjem i dag. Endret 1. juni 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du glemte bildet Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Et innlegg er flyttet over i den frie kaffeen... Nå dere kommer over feilpostede innlegg, vennligst bruk rapporteringsknappen, ikke skriv at innlegget er feilpostet i tråden. Det er off topic i seg selv, og medfører bare ekstraarbeid. Tar med et skjermskudd av desktopen min i samme slengen: Endret 31. mai 2010 av cyclo Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bjohansen: Er vi i delehumør når det gjelder det bakgrunnsbildet du har? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Et innlegg er flyttet over i den frie kaffeen... Nå dere kommer over feilpostede innlegg, vennligst bruk rapporteringsknappen, ikke skriv at innlegget er feilpostet i tråden. Det er off topic i seg selv, og medfører bare ekstraarbeid. Tar med et skjermskudd av desktopen min i samme slengen: Poweruse much? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bjohansen: Er vi i delehumør når det gjelder det bakgrunnsbildet du har? Jeg stemmer for at han er det. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 *delehumør* http://gnome-look.org/content/show.php/Trescientos?content=108956 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bra for oss da. Takk for linken. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Et innlegg er flyttet over i den frie kaffeen... Nå dere kommer over feilpostede innlegg, vennligst bruk rapporteringsknappen, ikke skriv at innlegget er feilpostet i tråden. Det er off topic i seg selv, og medfører bare ekstraarbeid. Tar med et skjermskudd av desktopen min i samme slengen: sjokkert over at du kaster bort så mange pikselrader på statuslinja til nettleseren! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Er lei alt av docks, conky og annet surr. Og da var conky tilbake. Endret 6. juni 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Noble Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Arch i686, OpenBox, tint2, conky Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Nerdefaktor økt. Plot av Biot Savarts lov som bakgrunn, ny theme og dock. Endret 8. juni 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 hvordan får jeg fjernet vinduet rundt terminalen? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 det er ingen vindu rundt "terminalen". mistenker du snakker om en terminalemulator. i det tilfellet burde du nevne hvilken du bruker, samt hvilken vindusbehandler etc. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 ja hvordan får jeg opp kun terminalen da? bruker nyeste ubuntu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå