ole_marius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Selve temaet følger med fra starten av, er bare å velge et av de mørke og gjøre dem gjennomsiktig. Angående appene er det bare å installere screenlets fra pakkebrønnen Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Selve temaet følger med fra starten av, er bare å velge et av de mørke og gjøre dem gjennomsiktig. Angående appene er det bare å installere screenlets fra pakkebrønnen drevet å tittet litt jeg nå og kan ikke si jeg finner den fine du har til høyre der. gidder du være litt mer spesifikk? har installert screenlets pakka Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det til høyre er conky Er en egen tråd ang det Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Som alectbm sier, er det systemmonitoren på hele høyresiden du lurer på..? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tror jeg har funnet mye av det her på forumet, men jeg har modifisert conkyen litt og jeg kommer til å endre den en del til. Jeg synes kanskje ting er litt mørkt, men vil helst ikke ha ting så veldig lyst heller. Noen som ser noen forbedringer? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor ble det av minimalismen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvor ble det av minimalismen? Trakk den ned i dass! Fikk lyst på noe friskt nå! Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Arch - KDE 4.4 Wallpaper Endret 22. mai 2010 av FraXinuS Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan dere være så snill og poste a) Distro/vindusbehandler (Arch - Gnome) b) Wallpaper (Link?) c) Ting du har på skrivebordet (conky osv) d) Config til ting (conky.conf osv) e) Eventuelt tema, ikoner osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan dere være så snill og poste a) Distro/vindusbehandler (Arch - Gnome) b) Wallpaper (Link?) c) Ting du har på skrivebordet (conky osv) d) Config til ting (conky.conf osv) e) Eventuelt tema, ikoner osv Skulle ha vært en ny tråd eller noe der man krevde den type info egentlig :\ Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan dere være så snill og poste a) Distro/vindusbehandler (Arch - Gnome) b) Wallpaper (Link?) c) Ting du har på skrivebordet (conky osv) d) Config til ting (conky.conf osv) e) Eventuelt tema, ikoner osv Distro: Ubuntu 10.04 WM: Gnome Configurering: http://www.techsupportalert.com/content/ubuntu-tips-and-tricks.htm#Set-Aero-Glass-Effect Tema er blanding av: Controls-NOX Window Border-New Wave Icons Ubuntu Mono Dark Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Noen som vet hvordan jeg fjerner Conky fra "oppgavelinjen"? Har brukt Linux i ca. 4 dager så er ganske noob Endret 23. mai 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
Noble Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som vet hvordan jeg fjerner Conky fra "oppgavelinjen"? Har brukt Linux i ca. 4 dager så er ganske noob own_window no Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som vet hvordan jeg fjerner Conky fra "oppgavelinjen"? Har brukt Linux i ca. 4 dager så er ganske noob own_window no Det fungerte, men nå er jo Conky gjennomsiktig. Ja, own_window_transparent er satt til no. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) bruk own_window_colour. Har prøvd det, er gjennomsiktig uansett. Legger med Conkyfilen min så folk kan se hva som er feil. Edit: Aha, nå har jeg funnet ut hva som var feilen, jeg har glemt av et komma mellom sticky og skip_taskbar: own_window yes own_window_transparent no own_window_type normal own_window_colour 3C3C3C own_window_hints undecorate,stickyskip_taskbar,skip_pager Endret 23. mai 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Temaet er The days of grays, med et default ikonsett jeg ikke er så fan av. Sliter med å finne et som funker på både mørkt panel og på lys bakgrunn som i nautilus Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kult. Det øverste panelet er det en fin mikstur av conky og gnome-panel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå