Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg er også tilbake i gnome etter å ha rotet med xubuntu og lubuntu en periode. Gnome har virkelig kommet et stykke på vei med 10.04.

 

Bruker docky fordi den følger med Gnome-do. Fikk aldri avn til å funke skikkelig heller.

post-131222-1272826931,8002_thumb.png

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Ingen store utseendemessige endringer, men jeg har installert gnome-shell som ligger i pakkebrønnen nå og leker litt med det. Liker godt aktiviteter-menyen som vises på screenshot. Det mangler selvfølgelig litt integrasjon med Ubuntu-apps (messaging menu, me menu etc), men det fungerer veldig smooth. Har dog ikke klart å finne ut hvordan jeg endrer fontstørrelse etc i gnome-shell enda.

post-59826-1272827395,5778_thumb.png

Lenke til kommentar

Utforsker enda forskjellige distroer, dette er min 6 reinstallasjon av Linux denne uken.

 

UFF! hadde ikke gått for meg. er avhengig av å både ha en fungerende maskin til enhver tid, samt god harddiskplass. har uansett slått meg til ro med noe som synes å være det perfekte operativsystem. jeg er ikke noen OS-slut. har funnet min sjelefrende for lengs. :p

Lenke til kommentar

 

Forslag til forbedringer?

 

Det er en fri verden og alt det der, men hva med å prøve å få til noe som ikke er en kopi av Windows? GNU/Linux gir deg uendelige muligheter, hva med å lage noe mer unikt? Det kan være greit å kopiere eksisterende ting til å begynne med, men etterhvert må man jo begynne å skape litt mer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...