b-real Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sett bakgrunnen på panelet til transparent?Det gjør ikke hele panelet transparent: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er nok GTK-temaet du bruker som er årsaken. Prøv et annet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Back to Gnome. Endret 2. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 GEEZ dere skifter ofte, hehe. har egentlig hatt det samme med mindre modifikasjoner siden jeg gjorde emerge openbox. er vel litt vanedyr, hehe. Lenke til kommentar
.... Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Archlinux med xmonad, dzen2 og conky. Den Vim-økten er forferdelig sexy Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Utforsker enda forskjellige distroer, dette er min 6 reinstallasjon av Linux denne uken. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hmm. Jeg er også tilbake i gnome etter å ha rotet med xubuntu og lubuntu en periode. Gnome har virkelig kommet et stykke på vei med 10.04. Bruker docky fordi den følger med Gnome-do. Fikk aldri avn til å funke skikkelig heller. Endret 2. mai 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ingen store utseendemessige endringer, men jeg har installert gnome-shell som ligger i pakkebrønnen nå og leker litt med det. Liker godt aktiviteter-menyen som vises på screenshot. Det mangler selvfølgelig litt integrasjon med Ubuntu-apps (messaging menu, me menu etc), men det fungerer veldig smooth. Har dog ikke klart å finne ut hvordan jeg endrer fontstørrelse etc i gnome-shell enda. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Mener ikke å poste på hver side her, men har gjort en del endringer Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Utforsker enda forskjellige distroer, dette er min 6 reinstallasjon av Linux denne uken. UFF! hadde ikke gått for meg. er avhengig av å både ha en fungerende maskin til enhver tid, samt god harddiskplass. har uansett slått meg til ro med noe som synes å være det perfekte operativsystem. jeg er ikke noen OS-slut. har funnet min sjelefrende for lengs. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Forslag til forbedringer? Det er en fri verden og alt det der, men hva med å prøve å få til noe som ikke er en kopi av Windows? GNU/Linux gir deg uendelige muligheter, hva med å lage noe mer unikt? Det kan være greit å kopiere eksisterende ting til å begynne med, men etterhvert må man jo begynne å skape litt mer selv. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Plain Ubuntu 10.04 Endret 5. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan foreslå temaet Dichotomy som henter inn litt oransje i markeringene og litt finere scrollbars. Eneste jeg ikke liker med Dichotomy er at vindusfargen er i en mer "gammeldags" bruntone, så jeg bytter alltid ut den fargen med den som er standard i Ambiance. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva heter den monitoren du har til høyre? Lenke til kommentar
hmol Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ubuntu 10.04 med dust-theme og awn-dock Endret 5. mai 2010 av hmol Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva heter den monitoren du har til høyre? Ubermon i superkaramba Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da har jeg også byttet til en minimalistisk stil, og fått meg AWN. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 pseudo-3D-bytting av vinduer kan vel knapt kalles minimalistisk. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tenkte mer på desktop bildet (midten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå