Sokkalf™ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 @cmyrland: Stabil, ja. Jeg har ingen problemer med den ihvertfall. Aner ikke hvilken WebKit-versjon den bruker, User agent string sier "AppleWebKit/533.6". Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 k. Prøver nå. Synd at den integreres så dårlig med Gnome. Med "use GTK+ theme" ser alt helt rart ut. Men skal gi den en sjanse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ikke helt fornøyd med ikonene men skal på videre leting. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ubuntu-mono er ihvertfall bra for notification area-ikoner. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 inspirert av denna flinkefreddy :-) Nope faktisk ikke Bruker foresten Gnome, ikke KDE. Har sett filmen før, lo godt av den. Dumme amerikanere Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har sett filmen før, lo godt av den. Dumme amerikanere Sorry, but phail Is it Windows 7 or KDE 4? In this video, we take to Sydney's streets to find out what people think of what they think is a Windows 7 demonstration. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ups. Er flere måneder siden jeg så den. Amerikanerne er dumme uansett, så phail win Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Fjerne firefoxikonet og roe ned sysinfo i plasmaen på siden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Definitivt. Ikke helt min kopp te, men mye bedre. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det var jo pent. Må kanskje vekke min linux laptop til liv igjen snart. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Mitt for nå. Har egentlig ikke gjort så mye, skifta bakgrunn, fått i gang compiz og awn, og satt Chromium til å bruke systemfarger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Følger med her hele tiden og må si jeg elsker mange av deres oppsett! Finnes det noen enkle måter å eksportere panelsettings, docker, ikonthemes, og annen som måtte bestemme utseende? Gjerne et program som samler all denne infoen til en fil som kan importeres, eller et script. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) har ikke fått orna så mye enda.. noen som vet om jeg kan få firefox no mere kompakt? edit: avant saken gjemmer seg automatisk når et vindu er i nærheten.. Endret 25. april 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du kan bruke små ikoner, og du KAN fjerne søkelinja, men tror det er upraktisk Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Flyter videre på Windows- looken. Noen som har forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 har ikke fått orna så mye enda.. noen som vet om jeg kan få firefox no mere kompakt? edit: avant saken gjemmer seg automatisk når et vindu er i nærheten.. Ikke bruk firefox på desktopen.. Prøv deg på Prism. På den kan du fjerne så godt som alt med unntak av selve leservinduet. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Følger med her hele tiden og må si jeg elsker mange av deres oppsett! Finnes det noen enkle måter å eksportere panelsettings, docker, ikonthemes, og annen som måtte bestemme utseende? Gjerne et program som samler all denne infoen til en fil som kan importeres, eller et script. cp. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) har ikke fått orna så mye enda.. noen som vet om jeg kan få firefox no mere kompakt? edit: avant saken gjemmer seg automatisk når et vindu er i nærheten.. Har selv droppen Firefox på hjemme maskinen min ettersom alt har rast sammen siden 3.0... Laptopen har det fortsatt. Du kan jo se på noen alternative browsere, dog mesteparten er basert på eldre utgaver av Firefox. Her er noen: http://www.makeuseof.com/tag/12-worthy-alternative-browsers-for-linux/ Endret 28. april 2010 av Eldox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå