cmyrland Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Anser ikke dama og kompiser som en sikkerhetstrussel Men det er defintivt festlig å overrekke en laptop med openbox til sånne semibekjente folk som "bare må sjekke noe" på nett og sånt. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hehe ja må si meg enig :-) Er meget morsomt å gi laptopen til de andre på jobben for også be de åpne firefox :-P Få som får det fil (XFCE) , jobber at på til i en IT-bedrift... Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Openbox er jo ganske gøy å gi til noen som ikke har noe erfaring med det skjønner jo igjenting! "Hvor er startmenyen??" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Openbox kontrolleres 70% med høyreklikk. Anbefaler å få deg terminator og Avant Window Manager til Openbox. Endret 23. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva er greia med midori, det tar langt flere pixler enn firefox hos meg i hvert fall.. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Openbox kontrolleres 70% med høyreklikk. Anbefaler å få deg terminator og Avant Window Manager til Openbox. Bruker du høyreklikkmenyen til å åpne programmer gjør du noe feil. Keybinds ftw. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Sikkert mange som river av seg håret nå, men gjør det litt for morro skyld Kjører Mint Den glossy utformingen på panelet har jeg forresten laget selv. Er bare to farger over hverandre på et bilde, men ganske fornøyd med min egen kreativitet og resultatet Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 FlinkeFreddy: Hvor bor du, tror ikke du forventer den SPANSKE inquisisjonen! Lenke til kommentar
kalle2 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 inspirert av denna flinkefreddy :-) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Flimz, check it out. Midori funker sammen med Gnome Global Menu (det gjør ikke Firefox..), og når man setter panelet til autohide får man noen flere pixler i høyden Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Urettferdig å sammenligne utilpasset FF med tilpasset midori, da skal begge være tilpasset, om du fjerner menylinjen, bokmerkelinjen og gjør ikoner mindre i ff, tre grunnleggende enkle instillinger, som jeg alltid gjør, så tar den mindre plass enn midori. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Midori er ikke tilpasset, jeg har kun installert Gnome Global Menu. Greit, jeg har lagt til horisontal bokmerkelinje i Firefox og det bygger en del ekstra. Men etter å ha brukt midori en stund nå savner jeg ikke Firefox i det hele tatt. Synes faktisk Flash-videoer funker bedre her (selv om det egentlig ikke skulle ha noe å si hvilken nettleser man bruker?), alt går fort og fint, og jeg er i grunn bare veldig fornøyd. Eneste er at den ikke leser Microsoft-formater.. Men det er det stort sett nettbutikker som bruker, så jeg klarer meg helt fint uten. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Firefox kan også være liten. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) når opera 10.5x kommer til linux får du det ikke mere komprimert... jeg har plassert alle ting jeg trenger på vindu ramma i windows. så det bør vell gå i linux også =) https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=363570 edit: dette forumet er helt ødelagdt etter "oppgraderingen" begynner å bli passe lei av ting som plutslig slutter å funke og sånt.. Endret 24. april 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Firefox kan også være liten. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Oppdaget noe jeg ikke har tenkt over før, nemlig at temaet jeg bruker, Dichotomy, krymper fanene i Midori kraftig. Og Flimzes, du har valgt å fjerne meny-linjen helt? Jeg ønsker å ha meny-linjen tilgjengelig, men ikke i selve vinduet. Siden Firefox ikke er kompatibel med Gnome globalmenu får jeg de ekstra pikslene der uansett. Siden jeg ikke trenger menylinja hele tiden er den satt til autohide, noe jeg tror jeg har nevnt tidligere også. Alle gnome-spesialiserte programmer får menylinja på globalmenu, men Firefox og OpenOffice har en egen java-basert (?) meny som ikke er kompatibel. Jeg regner med at Firefox er mye mer tilpasningsvennlig, og dette er ikke ment som flaming eller noe, men for meg er bunnlinja at Firefox altså ikke er kompatibel med ggm mens midori er det. Og midori er svinrask Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Får addons til Firefox som fjerner menyen og gjør den tilgjengelig via en knapp e.l. Selv bruker jeg Chromium på fulltid nå, og skjønner ærlig talt ikke at folk gidder å bruke noe annet. (Men tenkte på samme måten når jeg brukte Opera og Firefox også ) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Oppdaget noe jeg ikke har tenkt over før, nemlig at temaet jeg bruker, Dichotomy, krymper fanene i Midori kraftig. Og Flimzes, du har valgt å fjerne meny-linjen helt? Jeg ønsker å ha meny-linjen tilgjengelig, men ikke i selve vinduet. Siden Firefox ikke er kompatibel med Gnome globalmenu får jeg de ekstra pikslene der uansett. Siden jeg ikke trenger menylinja hele tiden er den satt til autohide, noe jeg tror jeg har nevnt tidligere også. Alle gnome-spesialiserte programmer får menylinja på globalmenu, men Firefox og OpenOffice har en egen java-basert (?) meny som ikke er kompatibel. Jeg regner med at Firefox er mye mer tilpasningsvennlig, og dette er ikke ment som flaming eller noe, men for meg er bunnlinja at Firefox altså ikke er kompatibel med ggm mens midori er det. Og midori er svinrask Trykk på alt og den popper opp, som er normal oppførsel for skjulte menylinjer. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 glemte å legge til screenshot (A) Sokkalf, er Chromium blitt brukbart stabil? Den bruker vel samme engine som Midori? WebKit 1.2 eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå