objorkum Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Wow ekkel farge på fonten i tab'en i konqueror. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) hehe, det er en litt småharry farge ja. er den som vises når siden loades. Er vel en indikator som viser når siden er klar til å bli sett. Ellers er fargen svart Endret 30. april 2004 av Terrasque Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hehe, det er en litt småharry farge ja. er den som vises når siden loades. Er vel en indikator som viser når siden er klar til å bli sett. Ellers er fargen svart Ok Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Modem-warning! 1.2MB Her er av alle workspacene mine, også har jeg byttet til waimea siden forrige screenshot Lenke til kommentar
gspr Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Et nytt, tilfeldig bilde fra meg. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Modem-warning! 1.2MBHer er av alle workspacene mine, også har jeg byttet til waimea siden forrige screenshot Å heisann, et øyeblikk der trodde jeg du hadde 9 skjermer stabla på pulten Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Modem-warning! 1.2MBHer er av alle workspacene mine, også har jeg byttet til waimea siden forrige screenshot Å heisann, et øyeblikk der trodde jeg du hadde 9 skjermer stabla på pulten vel, det er drømmen min å en dag ha en vegg full av skjermer Lenke til kommentar
ratix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fluxbox 0.9.8 med Klassix style, idesk, root-tail, fbpager, Xchat, xmms, gkrellm og Eterm som kjører nano http://www.vktv.no/~zero/asdf.png Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er veldig mange som har gjennomsiktig bakgrunn på mange av vinduene sine. Hvorfor det, egentilg? Liker dere bakgrunnsbildene dere har så godt, eller er det bare fordi dere kjører stil? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noe må jo alle klokkesyklene brukes til Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Noe må jo alle klokkesyklene brukes til Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig. OSX Transparent terminal i OSX Endret 6. mai 2004 av kattemat Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er veldig mange som har gjennomsiktig bakgrunn på mange av vinduene sine. Hvorfor det, egentilg? Liker dere bakgrunnsbildene dere har så godt, eller er det bare fordi dere kjører stil? Jeg vil ha noe pent å se på mens jeg ircer Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Nytt tilfeldig bilde fra meg. Pleier å bruke litt div som SuperKaramba og GKrellM men gadd ikke her. Screenshot Tidligere screenshot Endret 6. mai 2004 av objorkum Lenke til kommentar
dwerg Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Helt clean desktop, waimea + gnome-panel. http://gfx5.ath.cx/~dwerg/screen.png Do you Gentoo? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Mandrake 10.0 Official, installert på lørdag. Nå skal jeg bare lære meg hvordan gdekslets og superkaramba virker, så blir dette perfekt Endret 10. mai 2004 av TopDog Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 skal ta en reinstall av linux i dag. hiver inn slackware igjen så jeg drar inn eit nytt screenshot ifra meg i kveld Forr. mangen sweet screenshot her *sogle* Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Mandrake 10.0 Official, installert på lørdag. Nå skal jeg bare lære meg hvordan gdekslets og superkaramba virker, så blir dette perfekt SuperKaramba er noe av det enkleste som finst. Du kompilerer det (./configure, make, make install). Bør kanskje ha prefixen til KDE installasjonen din. Så bare kjører du "superkaramba" og velger et theme du har lastet ned fra www.kde-look.org (Karamba i menyen). Så om du vil ha autostart på 2 superkaramba paneler f.eks, så bare legger du et bash script som dette i autostart mappa i KDE: #!/bin/bash superkaramba /path/til/theme1 /path/til/theme2 Eller bare et slikt KDE application script. Endret 10. mai 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 jah og så var slackware lagt inn på nytt wohoo har savna det Tok en rask kde install med swaret. drog en update på system og la inn superkaramba med theme... og slik ble det: In L0ve Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Helt nydelig den siste der. helt nydelig! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 tusen takk jeg elsker reine og lyse skrivebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå