Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe må jo alle klokkesyklene brukes til :) Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig.

Lenke til kommentar
Noe må jo alle klokkesyklene brukes til :) Det går nok mer på stil enn på praktiske ting -- skriften i terminalen blir jo ikke akkurat lettere å lese. Hadde man kunne sett gjennom vinduet på ekte, slik at man kunne se hva som faktisk skjedde i vinduenen som er overlappet istedetfor bare å se et tintet bakgrunnsbilde, kunne det vært nyttig.

OSX ;)

Transparent terminal i OSX

Endret av kattemat
Lenke til kommentar
Det er veldig mange som har gjennomsiktig bakgrunn på mange av vinduene sine. Hvorfor det, egentilg? Liker dere bakgrunnsbildene dere har så godt, eller er det bare fordi dere kjører stil?

Jeg vil ha noe pent å se på mens jeg ircer ;)

Lenke til kommentar
Mandrake 10.0 Official, installert på lørdag.

Nå skal jeg bare lære meg hvordan gdekslets og superkaramba virker, så blir dette perfekt

:cool:

SuperKaramba er noe av det enkleste som finst. Du kompilerer det (./configure, make, make install). Bør kanskje ha prefixen til KDE installasjonen din.

Så bare kjører du "superkaramba" og velger et theme du har lastet ned fra www.kde-look.org (Karamba i menyen).

Så om du vil ha autostart på 2 superkaramba paneler f.eks, så bare legger du et bash script som dette i autostart mappa i KDE:

#!/bin/bash
superkaramba /path/til/theme1 /path/til/theme2

Eller bare et slikt KDE application script.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...