nortridge Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Etter å ha mekka meg ett nytt theme, samt skaffa en ny wp etter inspirasjon fra denne tråden bla. Legger jeg ut min screenshot av Eee 901 Den blå grafen er prosessorhastighet med tilsvarende nettverk ved siden av. Begge er stilt inn med 65 pixelwidth og 50 millisek.update intervall. Bildet er av Hong Kong. Den hvite firkanten er været av en eller annen merkelig grunn. Endret 1. april 2010 av nortridge Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kan jo bare slenge min desktop Det er Crunchbang lite Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg klarte å slette det siste panelet ved en tilfeldighet og kom siden frem til at... Hva pokker skal jeg vel med et panel som kun stjeler plass. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mitt desktop på bærbaren: XFCE Compiz Shiki-wise(theme) IraveH20 (Icon) Awesome-key-binds Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Linux på min Macbook Pro med dualboot. Hatt det i ca. 1 dag, ganske fornøyd hittil. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så dette artige Windows-oppsettet: Her er bakgrunnen for dem som vil gjøre noe lignende i Linux: Any takers? http://img168.imageshack.us/img168/2789/201003302322021440x900s.th.png AM I DOIN IT RITE Uhm, hvorfor kompilerer du sqlite3? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 uhm... hvorfor spør du? for sånn rent bortsett fra et forsøk på å imponere andre brukere med din ikke-så-spektakulære observasjon, ser jeg ingen grunn til at du skulle bry deg med det? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ookeey Jeg spurte fordi det ikke er vanlig praksis å kompilere programmer, Men etter å ha sett litt nærmere så ser jeg at det er portage om jeg ikke tar helt feil. Men jeg beklager fullstendig hvis det var hemmelig Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 vel, jeg kompilerer alle programmene jeg bruker. de må det først. mulig at de er kompilert på forhånd for deg, men jeg foretrekker å kompilere dem selv. og ja, det er portage. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Linux Mint Hvor mange av dere synes det er "for mye av det gode"? Alle tipper jeg Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er smak og behag. Selv har jeg aldri vært tilhenger av "tjukke" paneler, og har siden KDE 3-tiden alltid krympet paneler til så små som mulig. Men igjen er jo dette helt opp til den enkelte. Jeg bruker temaet Dichotomy som er en spinoff fra standardtemaet i Ubuntu 10.04, AWN 0.4 og Gnome Global Menu. Dessverre funker ikke ggm med Firefox og OpenOffice (m.fl.). For å få mest mulig skjermplass har jeg satt AWN til Intellihide så den skjuler seg når den kolliderer med et vindu, og vises om det er plass til det. Jeg har også satt panelet til autohide da jeg sjelden faktisk trenger å se på det. sånn får jeg maks ut av skjermen min. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ubuntu 9.10 med Dust som tema og AWN til dock: Lenke til kommentar
kalle2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 min desktop på laptopen for tio Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Pent, laptop battery gauge! Skal skrive det inn i morgen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har nå byttet ut Firefox med Midori (WebKit-basert) og har dermed kvittet meg med en del piksler i høyden i forhold til firefox siden Midori funker med ggm og bruker noe ala Operas SpeedDial i stedet for horisontal bokmerkelinje. Midori er også svinrask, funker fett med flashplayer, har adblock (om enn noe mer knotete enn Fx) og er på god vei til å erstatte Fx for godt hos meg. Ser dog ikke ut til at den er videre glad i microsoft-formater, men det gjør meg ikke så mye i daglig bruk. Lenke til kommentar
.... Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Er Midori kjappere enn Chrome? Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har ikke utført noen målinger, og har knapt prøvd Chrome på denne maskinen, men de er nok ihvertfall veldig nær. Midori knuser ihvertfall Firefox. Last ned og prøv da vel Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 joda, har også brukt openbox og laget en masse tastatursnarveier og herja, men det må da kunne være brukelig for madammen og folk som kommer på besøk også Why? Security by Obscurity:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå