cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Æsj, ikoner på skrivebordet Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Æsj, ikoner på skrivebordet +1, DREP DEN VANTRO! Lenke til kommentar
.... Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Neida, bare for moros skyld Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Alle OS gjør seg best med et rent og pent skrivebord! Jeg hater å se skrivebord overfylt av ikoner for alt mulig. Det er en grunn til at man har paneler og docks Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ikoner på paneler og docks? Det er en grunn til at man har alt+f2. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 joda, har også brukt openbox og laget en masse tastatursnarveier og herja, men det må da kunne være brukelig for madammen og folk som kommer på besøk også Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe, greiere å være eneste bruker på pcen. Men du trenger jo ikke sette opp tastatursnarveier og herje. Det er jo bare å skrive inn programnavnet i alt+f2. Trenger ikke gjøre noe for at det skal funke. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Og så skal dama høre på Spotify i Ubuntu.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det var Spotify ja.. Jeg har laget et lite script som starter spotify, så tenkte ikke over det, men er jo bare å putte kommandoen i en fil. Men uansett, dette ble mer enn nok OT. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Rotet litt frem og tilbake med Kubuntu og Ubuntu før jeg fant Xubuntu. Det merkes at det er lettere på at tregheten jeg av og til opplevde med gnome og kde er borte. Finnes sikkert enda lettere distroer der ute, men jeg liker at det er lett å feilsøke og at ting stort sett fungerer av seg selv. Innstallert xbmc og alt kjører som en drøm. Dual boot med Windows 7 Premium. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Veldig standard Lucid-tema, men har installert en liten remix som kalles Dichotomy fordi den har f.eks. oransje markeringer og ser egentlig bare mer "riktig" ut for Ubuntu. Jeg endret dog vindusfargen tilbake til standard Ambience fordi Dichotomy sin var altfor.. gulbrun og fæl Lenke til kommentar
Decline Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Og da bruker jeg også Lucid beta. Liker minimalisme og rent, pent design! (Dualskjerm, den ene større enn den andre, åpenbart...) Endret 24. mars 2010 av Decline Lenke til kommentar
Smif Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg liker de nye temaene til ubuntu, men haten den røde X-knappen! Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Og da bruker jeg også Lucid beta. Liker minimalisme og rent, pent design! (Dualskjerm, den ene større enn den andre, åpenbart...) Lekkert! Lenke til kommentar
Noble Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Og da bruker jeg også Lucid beta. Liker minimalisme og rent, pent design! (Dualskjerm, den ene større enn den andre, åpenbart...) Link til ikontema plz Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Link til ikontema plz De vanlige ikonene er bare ubuntu-mono, standard ikontema. Men ikonene på docken er fra et tema som heter Token, som kommer i lys og mørk versjon. Har satt alle dock-ikonene manuelt... Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Så dette artige Windows-oppsettet: Her er bakgrunnen for dem som vil gjøre noe lignende i Linux: Any takers? AM I DOIN IT RITE Endret 30. mars 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
.... Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå