Kakebakelate Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Xubuntu 9.10 med Openbox og tint2. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hvorfor i all verden installerer du Xubuntu og fjerner XFCE til fordel for Openbox? det blir som å installere Fluxbuntu og erstatte Fluxbox med GNOME osv. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fordi først så kjørte jeg Xfce. Men så ville jeg ha Openbox igjen. Så har jeg bare ikke giddet å fjerne det ennå. Er forsåvitt også greit med en del av programme som medfølger. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ville vurdert å skifte til #!. Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Clean Dirty Ja, jeg leser OMGubuntu Edit: Hvis noen vet hvorfor jeg får to volumkontroller i panelet, og ingen nm-applet. Plz help? Endret 6. februar 2010 av ilovebrownies Lenke til kommentar
Smif Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vakkert. Og nesten helt likt mitt oppsett. Ingen skam i å bruke elementary themes og patcher. Jeg mener det er ett av de definitivt peneste og mest gjennomførte for tiden. Burde leveres med som standard i ubuntu. Du burde også ta en titt på global-menu. Kan du legge ut bakgrunden din? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fant den på Interfacelift: Link Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Linux Mint med AWN... Ganske basic, men jeg liker det. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) En god stund siden jeg kom med et nytt screenshot her nå. Har i mellomtiden gått til anskaffelse av en ASUS UL30A, og gått over til Slackware64. edit: xfce4 er som vanlig brukt Endret 14. februar 2010 av v3g4rd Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 V3g4rd: funker spotify hos deg?d Når jeg starter det så kommer det opp en feilmelding om at det er noe galt med lydkortet mitt, noe det ikke er siden det funket fint når jeg kjørte Vista. Noen tips? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ehy,v3g4rd har du link til bakgrunnen? Den var jo magisk! Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ehy,v3g4rd har du link til bakgrunnen? Den var jo magisk! ditto Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 V3g4rd: funker spotify hos deg?d Når jeg starter det så kommer det opp en feilmelding om at det er noe galt med lydkortet mitt, noe det ikke er siden det funket fint når jeg kjørte Vista. Noen tips? Virker fint og flott hos meg ja. Har du sjekket alsa-innstillingene dine? Det kan også være at flash-plugin'en i nettleseren din har "tatt kontroll" over lydkortet, slik at du må stenge ned nettleseren for at Spotify skal få tilgang til det. Ehy,v3g4rd har du link til bakgrunnen? Den var jo magisk! ditto Enjoy! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har installert Ubuntu 9.10 på den stasjonære, etter å ha kjørt Kubuntu 9.04 ei stund. Liker både KDE og Gnome, men bruker for tiden gnome siden jeg syns det er mest responsivt og konfigurerbart. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sabayon Linux FTW Hatt den i to dager. Forferdelig system for en Windowsbruker, men klarer meg Synes det ser bra ut jeg... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Sabayon Linux FTW Hatt den i to dager. Forferdelig system for en Windowsbruker, men klarer meg Synes det ser bra ut jeg... Sabayon? Er ikke det sånn ca verdens mest bloatede distro? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sabayon Linux FTW Hatt den i to dager. Forferdelig system for en Windowsbruker, men klarer meg Synes det ser bra ut jeg... Sabayon? Er ikke det sånn ca verdens mest bloatede distro? mulig... hva legger du i bloat ? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sist jeg prøvde sabayon var den fullastet med ufattelig mye programvare de fleste absolutt ikke har bruk for, mye dobbelt opp, utrolig mye "bling" aktivert som default.. Men nå er det noen år siden sist, så det er mulig de har forbedret seg. Lenke til kommentar
.... Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå