rocknrolf77 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Brukte litt tid på openbox og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjordt det tidligere. Er ikke ferdig enda, men ganske fornøyd allerede. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvordan takler du å se på det der? Hadde aldri klart å jobbe på noe sånt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tviler på at desktopen ser slik ut.. Er sikkert bare en fancy screenshot funksjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det tviler ikke jeg på. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvordan takler du å se på det der?Hadde aldri klart å jobbe på noe sånt Det er bare en funksjon i shutter som får screenshotene til å se ut som polaroids Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvorfor skrur man på sånt når man skal vise fra skrivebordet? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Installerte Ubuntu I går og har drevet å prøvd meg litt frem med themes, conky etc. Er ikke ferdig med noe enda (spes ikke farger i conky), men får da få litt feedback Og kanskje også om noen kan si meg hvordan jeg får til en gjennomsiktig bakgrunn i Conky? Jeg vill ha som en sort (eller hvilken som helst annen farge) bakgrunn, men for eks 50% gjennomsiktig, slik at lys tekst blir lettere synlig på lys wallpaper. Anyways, desktop: Og: Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noe info om gtk tema, wallpaper etc? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ok. Ser at jeg trenger å endre skrivebordet mitt litt nå ja. Kommer tilbake igjen med noe om noen dager Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Don't hate me! iPhone FTW Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kunne vel hatt godt av litt mer høyoppløste ikoner? Så litt tåkete ut. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er ikoner fra et iPhone-theme, så de orginalt så er de mindre. Jeg planlegger ikke å bruke dette så lenge, så noe mer arbeid gidder jeg ikke å gjøre. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var litt lei xmonad så jeg testet awesome. Akkurat nå digger jeg det hard, så jeg ser ikke bort ifra at det blir denne wm'en fremover. Opplevde fordeler/ulemper i forhold til xmonad: + Enklere config-språk (lua versus haskell) + Flere features bygget inn. Musestøtte, menyer, ikoner, widgets + Slipper 200MB med haskell kompiler + Ser bedre ut som default - Ustabilt config format, bakoverkompatibilitet prioriteres ikke. - Default konfigfil er stor og rotete, kan virke litt "skremmende" Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ubuntu 9.04 med openbox, conky og tint2. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jaunty 9.04. atlef. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ubuntu 9.10 på laptopen, litt customizet (må dog si at originalthemet til ubuntu 9.10 ikke er dumt) Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har oppdatert noe siden sist. XFpanel ble skiftet ut med tint, og alle programmene mine har blitt bundet til hurtigtaster. Clean: Dirty: Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå med ny bakgrunn, likte ikke den grusomme refleksjonen på bildet jeg fant. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hva syns dere om det søte skriveborde mitt? syns eeebuntu passet bedre til min asus eee 1000he enn windows xp. mye bedre plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå