Rabbid Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Edit: Selvfølgelig ser man forskjell på PNG og SVG, men jeg mente at man ikke ser særlig forkjell på en PNG-fil som blir konvertert til SVG. Logisk nok.Med metoden din blir den jo ikke konvertert, men satt inn i et SVG-bilde. Burde ikke være noen som helst forskjell. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 En utfordring til de som er gode i stylig og slikt: Få se et skrivebord som ikke er grått! Jeg tror ikke jeg har sett et eneste skrivebord som ikke er grått, bortsett fra Windows 7. Sier ikke at dere skal etterlikne Windows 7, men det hadde vært artig å sett noen med f.eks. rosa skrivebord. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Haha! Njæ, er nå bare skrivebordet ditt som er rosa, resten er svart/grått. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Få se et skrivebord som ikke er grått! Haha! Njæ, er nå bare skrivebordet ditt som er rosa. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Få se et skrivebord som ikke er grått! Haha! Njæ, er nå bare skrivebordet ditt som er rosa. Heh, ja. Jeg mente egentlig alt, GTK, Metacity/Beryl, skrivebord. Alt! Slik mener du? Det var kult, men hvordan ser GTK/Metacity osv ut? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det var kult, men hvordan ser GTK/Metacity osv ut? Bruker ikke slikt Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det var kult, men hvordan ser GTK/Metacity osv ut? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Finnes ikke noen andre alternativer enn Grått/Svart på skrivebordet! Det forstyrrer ikke, og passer til alt Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Finnes ikke noen andre alternativer enn Grått/Svart på skrivebordet! Det forstyrrer ikke, og passer til alt Lyse blått med mørteblå border og litt mer f.eks. Eller gammelt papir gult Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 En utfordring til de som er gode i stylig og slikt: Få se et skrivebord som ikke er grått! Jeg tror ikke jeg har sett et eneste skrivebord som ikke er grått, bortsett fra Windows 7. Sier ikke at dere skal etterlikne Windows 7, men det hadde vært artig å sett noen med f.eks. rosa skrivebord. olefiver presents Revenge of the Killer Lemon Green Desktop Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Conky satt opp, ny skjerm så er blitt litt bredde på sakene, bytta ut cairo dock med awn, mest ofr å teste litt etc Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvis du bare har en desktop kan du vel lukkedesktop appleten på gnome-bar? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 olefiver presentsRevenge of the Killer Lemon Green Desktop Haha! Dagens tittel Og da er det offisielt, jeg må se "Return Of the Killer Tomatoes" idag etter å ha sett dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Så det var ønskelig med åpne vinduer som Firefox og Nautilus? Ok! Here we go: Uten Åpne Vinduer Med Nautilus og Firefox Freebird!.. Endret 30. juni 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 http://interfacelift.com/wallpaper_beta/de...17/c-curve.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå