µT. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke helt fornøyd enda, men her er det som er gjort til nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mandriva med gnome.Gnome-panel er konfigurert til å kun bruke en linje. Har skifta font til segoe-ui, og fargen til hvit på selve panelet (obviously). Syns linja der oppe begynner å bli bra, men fortsatt litt rotete, noen tips? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Føler du for å dele bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Japp Får jeg noen ryddetips for gnome-panel som takk? 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Flimz: Hva med å bruke Gnome Do Docky, Cairo Dock eller AWN med autohide? så har du top-panel med kun mandriva-meny og "taskdock" (hva fane heter det igjen, området til venstre for klokka?? Jernteppe ) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Flimz: Hva med å bruke Gnome Do Docky, Cairo Dock eller AWN med autohide? så har du top-panel med kun mandriva-meny og "taskdock" (hva fane heter det igjen, området til venstre for klokka?? Jernteppe ) System tray. Har prøvd dockingløsninger. Men tok for mye plass på den lille laptop-skjermen (sikler konstant på 1440*900 skjermer med ledlys til den). Mistenker at å gjøre om stjernen til en enkel "Menu" knapp kan rydde litt opp Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Flimz: Hva med å bruke Gnome Do Docky, Cairo Dock eller AWN med autohide? så har du top-panel med kun mandriva-meny og "taskdock" (hva fane heter det igjen, området til venstre for klokka?? Jernteppe ) System tray. Har prøvd dockingløsninger. Men tok for mye plass på den lille laptop-skjermen (sikler konstant på 1440*900 skjermer med ledlys til den). Mistenker at å gjøre om stjernen til en enkel "Menu" knapp kan rydde litt opp Docky kan svært enkelt skaleres, klikk-og-dra. jeg har 1280x800-oppløsning og bruker Docky. Strålende fornøyd Ellers er jeg enig i at å bytte ut Mandrivastjernen med et mer stilrent ikon kan gjøre mye for ryddigheten Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skjermdump av min HP mini Ganske standard Ubuntu 9.04-installasjon. GTK2-temaet heter noe slikt som Shiki-Colors. Den stasjonære PCen min kjører fortsatt døllkjedelig Xmonad, så det gidder jeg ikke poste. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Haha! Dritbra bakgrunnsbilde! Kan jeg få? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Here ya go: http://definircomo.files.wordpress.com/2008/07/homer.jpg Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ny (jobb) bærbar. Moddet Thinkpad R40 med CentOS-5/pkgsrc. Veldig plain, har bare byttet bakgrunn Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 indietrash: Er det en dynamisk bakgrunn? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ubuntu 9.04. Bruker normalt AWN, men siden Intel f***** opp driverne sine for tiden får jeg klare meg uten kule effekter. Rimelig plain. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 indietrash:Er det en dynamisk bakgrunn? hva er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nettopp innstallert Xubuntu. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nettopp innstallert Xubuntu. Ja det ser vi jo... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nettopp innstallert Xubuntu. Wow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå