shabador Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Endelig fått opp en dugelig desktop med Gentoo. (En nydelig distro). Bruker bare Gnome 2.4 og noen desklets: Min desktop Dette er forresten den ryddige utgaven... Har ikke fullt av vinduer oppe på denne screenshoten. Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Min desktop: Den var nice elsker slike lekre wallpapers, får meg i mood Hvordan fikk du til det med media playeren din? er det en skin? og hva slags spiller er det, xmms? og hvor fant du det? og en ting til, de ikonene var nice 2, er de transparange? hvordan fikk du det til og hvor fant du de? og en siste ting, hva theme har du? hvor lasta du den ned? Som du sikkert har forstått nå så ser du att jeg er en nybegynner og har ingen peiling, så om du tar det lungt med meg så setter jeg stor pris på det Endret 11. april 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 litt offtopic, men.. Hoppegåsa: JBuilder? Seriøst? Ta å prøv eclipse, jeg tror du vil like den Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Clone Baby: Wallpaper: www.softshape.com Theme: Plastik Ikoner: Reinhardt Både theme'et og ikonene finner du på www.kde-look.org. Takk og pris for at det finnes alternativer til Aqua-hysteriet. Spilleren kan du få ved å sjekke ut Superkaramba Xeon: Skuller gjerne brukt noe annet en Jbuilder, men jeg er tvunget til det. Endret 11. april 2004 av Hoppesagåsa Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Slackware 9.1 (snart current) Dropline-gnome 2.6 (standard team) death_not_included fra deviantart Edit: skalert 1400x1050 > 800x600 Endret 11. april 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Her har vi min siste desktop-kreasjon: Distribusjon: Slcakware 9.1 (oppgradert til Current, med swaret) Desktop Environment: Dropline GNOME 2.6 Kernel: 2.6.5 (selvkompilert) Motiv: Skrivebord, med "Spatial Nautilus" i forgrunnen og en iMac i bakgrunnen God helg. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å prøve gnome 2.6 Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 http://www.freakforum.nu/galleri/showphoto...&sort=1&thecat= Som det står i beskrivelsen der, dette er to datamaskiner koblet sammen via kryptert TCP med synergy. Veldig praktisk. Vet bakgrunnen ikke er perfekt, men det var den eneste jeg fant. Noen som har noen estetisk behagelige bakgrunner for dualscreen? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 sjekk deviantart http://browse.deviantart.com/wallpaper/dualdisplay/?order=5 Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Her er min Gnome 2.6 desktop, meget fornøyd. Måtte vise frem Muine musikk spilleren, den er å annbefale. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg prøvde meg på Kahakai idag, men jeg kommer alltid tilbake tilFluxbox http://egil.velmont.net/screenapr.png Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Brukte alltid blackbox før, men synes Gnome har utvilket seg så bra at jeg faktisk ser nytten av å ha et helt desktop enviroment. Men *box har sine fordeler, er utrolig rask og har litt mer "leet" preg over seg Men så lenge man uansett har gtk i minnet pga Mozilla, gaim, gimp etc. så er ikke hastighets gevinsten så stor at jeg trenger det. Endret 18. april 2004 av Leoric Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Grunnen til at jeg bruker Flux er først og fremst fordi et desktop blir noe klumpete på 1024x768. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm..går det ann å poste screens fra andre OS'er? Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm..går det ann å poste screens fra andre OS'er? Ja, så lenge det er *nix Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Freebsd 5.2 med fluxbox-devel fra uoppdatert ports med masse atermer og firefox i bakgrunnen. Men bare med 8 bits farger for selvpining. Fluxbox bruker standard tema, det man ser er to irssi og pebrot og en aterm uten noe spesielt kjørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå