hakonvl Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt mye eyecandy for en 9 år gammel maskin, så må nok avinstallere en del... Bruker heller ikke terminalen så mye, så tilda-termialen var emr for å prøve Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 As you wish Skal jeg gå for mer minimalisme, eller skal jeg gå for noe mer normalt og moderne denne gang? Sånnsett, bare ignorer screenshotet, siden jeg ikke skal bruke noe av det jeg bruker nå. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er det lovlig å poste uten bilde? Jeg er i alle fall i prosessen av å lage en desktop jeg vil like, og da lurer jeg på hva system-monitoren du har på skrivebordet der heter Rockie. Sett litt etter slike, men din hadde akkurat den informasjonen jeg ville ha. Bruker selvfølgelig Mint. Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er det lovlig å poste uten bilde? Jeg er i alle fall i prosessen av å lage en desktop jeg vil like, og da lurer jeg på hva system-monitoren du har på skrivebordet der heter Rockie. Sett litt etter slike, men din hadde akkurat den informasjonen jeg ville ha. Bruker selvfølgelig Mint. Det er conky Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det heter conky... og lurer du på mer om conky er det bare å bla deg litt bakover i tråden. Har blitt diskutert en rekke ganger før. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Samt en egen conky tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1050704 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ubuntu 9.04, etter mye om og men og frem og tilbake mellom kiby, gdesklet så bruker jeg nå gnome-do docky som launcher der nede, så får vi se om jeg liker den i lengden... Theme er dust Burnt, men leter stadig etter noe nytt PS! ignorer double "launcher" (små ikoner på toppen, har ikke rydda enda...) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvilke ikoner? Og hvilken dock? Hehe Så bra ut, men topp panlet passa ikke helt inn Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Docken er gnome-do docky som filthpig tipsa meg om, ikonene er standar saker, holdt på med ett ice theme, men har ikke funnet ut noen bra måte å fixe gnome do docky iconer :\ Top panelet skal ryddes og fixes, bare få tid til det Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Trur du ikke skjønte helt hva jeg mente med posten min jeg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Explain! Do I smell hidden wallpaper-joke? :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er nå ikke særlig hidden, med mindre du muligens er klodens minst hetroseksuelle mann. Men var en wallpaper joke ja. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tok den ikke før du sa at det ikke var Ubuntupanelet du mente. ^^ Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Da var det en god stund siden sist gang. Ikoner : All White fra deviantart Wallpaper : write in blood fra horror & macabre delen på deviantart Gtk : Clearlooksclassic Lenke til kommentar
atlef Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Min 9.04 desktop for øyeblikket. atlef. Endret 30. mai 2009 av atlef Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 @atlef hvordan vet du hvvilke vindu som er åppen? (yes det er/har vært pinseaften, så beklager ang srifelfe) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Selv så får jeg en rask pekepinne på hva som er åpent med alt+tab Bruker cairo-dock med Chrome theme, om jeg ikke husker helt feil. Ikonene er hentet litt randomly, ettersom hva jeg fant som passet best. Temaet er Dust, med Black and White 2 ikoner fra gnome-looks.org Bakgrunnen hentet jeg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå