hakonvl Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Og hvilket theme bruker du? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) GTK: BlackWhite Ikoner: AllWhite (Finnes også i svart) Screenlet: Batterisirkelen oppe til høyre. EDIT: nå nede til venstre Ligger i Screenlets-programmet. Tint2: Funnet på Deviantart Wallpaper: Funnet på Deviantart Conky: Custom Systemfont: UnDotum Emerald: ASN Siden jeg har skjult gnome-panel, så har jeg dermed ikke tilgang til menyen lengre, så jeg har mapet den til windows-knappen på tastaturet. Da åpnes menyen der musen er, og det er da også mulig å åpne menyen fra alle programmer, og ikke kun desktopen. Standard snarvei til menyen er ALT F1. Update: Har endret på noen småting. Batterisirkelen er nå en ring rundt bosspannet nede til venstre, og en RSS-leser er lagt til. Har også installert en ny systemtray (stalonetray) nede i høyre hjørnet. Har dog ikke hatt tid til å konfiguere den enda, så ja, den ser helt forjævlig ut. Endret 20. mai 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Her er min desktop med Ubuntu. Skal endre på de stygge knappene i Emerald. Endret 20. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Brukes emerald fremdeles TuX?? Trudde det gikk ut når Beryl fusa sammen med compiz Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jeg bruker den i alle fall i Ubuntu 9.04 (hentet den fra Synaptic). Har du noen bedre forslag så vil jeg gjerne prøve det. Endret 20. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nei nei, bare lurte, hadde ikke sett den siden 2007 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Her er min desktop med Ubuntu. Skal endre på de stygge knappene i Emerald. Fancy tema Hvor fant du det? BTW, hvor finner dere disse temaen, her? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Takk! Temaet fant jeg der du lenket til under kategorien Emerald. Edit: Veldig greit slik jeg har det, fordi når jeg bytter bakgrunn så blir det som å bytte hele temaet, og alt passer sammen. Edit: Om du lurte , så er det temaet Clear Night jeg bruker (har endret litt på det selv). Endret 20. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hmm... Tror ikke det er noe emerald katagori der Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Beklager, det var under Beryl Kategorien. Endret 21. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fluxbox, Debian, Asus EEE, Black lagoon. Endret 21. mai 2009 av tickinghd Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Beklager, det var under Beryl Kategorien. Emerald-themes finnes både i Compiz og Beryl-delen, men jeg finner flest nye i Compiz-delen. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Beklager, det var under Beryl Kategorien. Ok Takk Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjedelig, men trengte en forfriskning nå. Har noen gode tips til buttons i emerald? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 filthpig, eller en av dere andre, jeg ser du har en ganske så fin launcher nederst på skrivebordet, hva er det du kjører der? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 @steffen moss: jeg er misunnelig som vanlig når du legger ut screenshots. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) "Ny" distro (slackware nå som 64bit) -> nytt skjermskudd. Sletta en haug gamle konfig-filer og themes filer før oppgradering, så fortsatt litt kjedelig her. Slackware64 -current Xfce 4.6.1 bakgrunn: Slackware - fra deviantART xfwm4-theme: R9X GTK-theme: Xfce ikoner: Tango Terminalvinduet øverst er tilda Endret 28. mai 2009 av olefiver Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 @steffen moss: jeg er misunnelig som vanlig når du legger ut screenshots. Hehe, da vil du ikke se skrivebordet mitt nå. Den ser mildt sagt helt jævlig ut, for jeg står for øyeblikket midt i et kryss, og funderer på hvilken stil jeg skal gå for denne gangen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 @steffen moss: jeg er misunnelig som vanlig når du legger ut screenshots. Hehe, da vil du ikke se skrivebordet mitt nå. Den ser mildt sagt helt jævlig ut, for jeg står for øyeblikket midt i et kryss, og funderer på hvilken stil jeg skal gå for denne gangen. Få se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå