Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTK: BlackWhite

Ikoner: AllWhite (Finnes også i svart)

Screenlet: Batterisirkelen oppe til høyre. EDIT: nå nede til venstre Ligger i Screenlets-programmet.

Tint2: Funnet på Deviantart

Wallpaper: Funnet på Deviantart

Conky: Custom

Systemfont: UnDotum

Emerald: ASN

Siden jeg har skjult gnome-panel, så har jeg dermed ikke tilgang til menyen lengre, så jeg har mapet den til windows-knappen på tastaturet. Da åpnes menyen der musen er, og det er da også mulig å åpne menyen fra alle programmer, og ikke kun desktopen. Standard snarvei til menyen er ALT F1.

Update: Har endret på noen småting. Batterisirkelen er nå en ring rundt bosspannet nede til venstre, og en RSS-leser er lagt til. Har også installert en ny systemtray (stalonetray) nede i høyre hjørnet. Har dog ikke hatt tid til å konfiguere den enda, så ja, den ser helt forjævlig ut.

post-95751-1242834929_thumb.png

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Takk!

Temaet fant jeg der du lenket til under kategorien Emerald.

Edit: Veldig greit slik jeg har det, fordi når jeg bytter bakgrunn så blir det som å bytte hele temaet, og alt passer sammen.

Edit: Om du lurte , så er det temaet Clear Night jeg bruker (har endret litt på det selv).

Endret av -TuX-
Lenke til kommentar

"Ny" distro (slackware nå som 64bit) -> nytt skjermskudd.

Sletta en haug gamle konfig-filer og themes filer før oppgradering, så fortsatt litt kjedelig her.

Slackware64 -current

Xfce 4.6.1

bakgrunn: Slackware - fra deviantART

xfwm4-theme: R9X

GTK-theme: Xfce

ikoner: Tango

post-75956-1243533195_thumb.png

Terminalvinduet øverst er tilda

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
@steffen moss: jeg er misunnelig som vanlig når du legger ut screenshots.

Hehe, da vil du ikke se skrivebordet mitt nå. Den ser mildt sagt helt jævlig ut, for jeg står for øyeblikket midt i et kryss, og funderer på hvilken stil jeg skal gå for denne gangen.

Lenke til kommentar
@steffen moss: jeg er misunnelig som vanlig når du legger ut screenshots.

Hehe, da vil du ikke se skrivebordet mitt nå. Den ser mildt sagt helt jævlig ut, for jeg står for øyeblikket midt i et kryss, og funderer på hvilken stil jeg skal gå for denne gangen.

Få se :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...