Xecuter Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ah! Det var faktisk den siste plassen jeg tenkte på! Takk. Red.: Men jeg får det ikke fram når jeg skal skifte tema. Red. 2: NVM! Funket etter litt knoting. Endret 8. mai 2009 av Xecuter Lenke til kommentar
Zeplyx Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dock Icons og wallpaper fra T2 Artworks, ingen ikoner eller noe å trykke på på skrivebordet, conky configen er basert på min Triforced Conky Config. Det ble noe tull med bilde oppløsningen, skal være 1680x1050. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) GTK/Metacity: Shiki-Colors (Wise) Ikoner: GNOME-Colors (Wise) GNOME Do, Conky, Screenlets... Endret 8. mai 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kunne du lagt ut Conky scriptet? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kunne du lagt ut Conky scriptet? Modda versjon av dette: http://www.gnome-look.org/content/show.php...s?content=92328 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 GTK/Metacity: Shiki-Colors (Wise)Ikoner: GNOME-Colors (Wise) GNOME Do, Conky, Screenlets... Kul skrift på skrivebordet! Hva heter den? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 GTK/Metacity: Shiki-Colors (Wise)Ikoner: GNOME-Colors (Wise) GNOME Do, Conky, Screenlets... Kul skrift på skrivebordet! Hva heter den? Purisa. Følger med Ubuntu, i alle fall med ubuntu-restricted-extras installert (men vet ikke om du trenger den). Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kunne du lagt ut Conky scriptet? Modda versjon av dette: http://www.gnome-look.org/content/show.php...s?content=92328 Jeg ser jo det da, men kunne tenkt meg de modifikasjonen du har lagt til Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kunne du lagt ut Conky scriptet? Modda versjon av dette: http://www.gnome-look.org/content/show.php...s?content=92328 Jeg ser jo det da, men kunne tenkt meg de modifikasjonen du har lagt til Du trenger conkyEmail, skriptet som finner offisiell IP + fontene for at det fungere. Lastes ned fra linken jeg viste til. Har nå fiksa sånn at Conky finner automagisk distro/OS. Here it comes (GMail brukernavn/passord tatt vekk): http://pastebin.com/m3a1d37fd Lenke til kommentar
flexd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) ***bilde*** Mitt skrivebord, litt kopi av Freebird Lyst til å fortelle litt mer om configer osv? evt. hoste? Endret 9. mai 2009 av cyclo Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kule Conky-oppsett: http://www.linuxhaxor.net/2009/05/07/8-bea...-monitor-setup/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg fatter ikke hvorfor folk legger så mye informasjon på skjermen med conky. Titter dere virkelig på all den informasjonen ofte nok til at det behøves? Klarer meg med dato, klokke og load jeg Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 utrolig kjekt med nettverksinformasjon om du er på ustabile nettverk ofte. også greit med RAM/CPU målere, for å se hvor hard maskinen arbeider, og hvilke program som opptar mye ressurser. jeg vurderer derimot å fjerne dato og klokke fra Conky, for det har jeg på KPanel Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 utrolig kjekt med nettverksinformasjon om du er på ustabile nettverk ofte. også greit med RAM/CPU målere, for å se hvor hard maskinen arbeider, og hvilke program som opptar mye ressurser. jeg vurderer derimot å fjerne dato og klokke fra Conky, for det har jeg på KPanel Det meste kan man få på GNOME-panel også, men det er ikke så fancy Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde vært kult å sette opp Conky på nummer to-skjermen på Lenovo Thinkpad W700ds Kan også se for meg at conky er sprettent i et normalt to-skjermsoppsett, men synes hypen blir litt overdrevet på et vanlig en-skjermsoppsett. Man har jo det meste man trenger via panelet i Gnome, og i KDE vil jeg heller bruke plasmoids. Conky kan også være et fint samlested for info på et *box-oppsett, men for de fleste conky mer eller mindre unødvendig... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Klarer meg med dato, klokke og load jeg Selv klarer jeg meg kun med klokka og ukedag ^^ Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Conky tjener best brukere uten DE. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tester ut et litt mer minimalistisk oppsett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Deler du wallpaperen til venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå