cmyrland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bruker ikke taskbar i KDE Men hvordan organiserer du vinduene / finner frem i dem når du har f.eks. IRC, MSN, Firefox, en terminal og Skype oppe samtidig med noen i fullscreen etc, dersom man ser bort fra alt+tab? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Et siste(?) spørsmål angående OSX-looken: Når musepilen går opp i høyre hjørne skal alt minimeres. Korleis? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Et siste(?) spørsmål angående OSX-looken: Når musepilen går opp i høyre hjørne skal alt minimeres. Korleis? Her et sted Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 <...en screenlet som har samme funksjon som KDEs "Home/Desktop"-widget. Hva heter denne scrrenleten? Den heter Folderview Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal nevnes at Folderview er UTROLIG ustabilt. Du er herved advart Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeje. Diskusjoner rundt modemwarning kan dere ta på PM eller i tilbakemeldingskategorien. Her er det off-topic. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Et siste(?) spørsmål angående OSX-looken: Når musepilen går opp i høyre hjørne skal alt minimeres. Korleis? Her et sted Dette kan vel gjøres med Ubuntu Tweak. Men så spørs det om du bruker Ubuntu. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg fant ut av det, var en egen funksjon i Compiz Fusion Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) BTW: Mac4Lin er et prosjekt som gir deg OS X look på alle måter, inkl GTK, Metacity/Emerald, AWN-theme, ikoner, GDM osv. Endret 5. mai 2009 av oj88 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da er jeg ferdig med å "macifisere" ubuntuen til bror, bilder nedenfor. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har du link til bakgrunnen din, Moss? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det har jeg nok ikke, så her har du den. (Vedlegget) Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 khaffner, gjorde noe tilsvarende for gutten i huset i dag. Her finner du nok info til å bringe det et kvantesprang nærmere: http://www.howtoforge.com/mac4lin_make_linux_look_like_a_mac Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da er jeg ferdig med å "macifisere" ubuntuen til bror, bilder nedenfor.Ville vært mer Mac med panel överst og gnome-globalmenu. Se ett av mine tidligere screenshots i denne traaden for aa se hva jeg mener. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg får se hva responsen blir, kanskje jeg ordner det også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, merker det at jeg er på grensen til å spamme denne tråden for tiden, men jeg elsker å modde desktopen min, men nå tror jeg at jeg er fornøyd for en stund fremover.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fungerer Folderview hos deg? Jeg ga opp hele greien etter utallige kræsj og merkelig oppførsel. Den forsvinner også etter reboot selv om jeg krysser av at den skal starte etter login. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå