norwegian_viking Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://netdragon.sourceforge.net/index.php...ng+SuperKaramba Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva er vitsen med å sensurere mp3-navn? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Her er min bakgrunn, har selvsagt laget den selv. (Lightwave 7) Endret 19. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den var najs HolgerLudvigsen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den var najs HolgerLudvigsen. Takker Se her for flere av bildene jeg har laget Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kan legge til screenshot av en av mine servere. Den kjører Fluxbox, mest for testing av Flux da X ikke akkurat trengs på serveren. Uans, Flux tar 0 ressurser i forhold til andre. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Er vel egentlig ikke vits å sensurere? RIAA gjør en tabbe om de kommer på døren din bare pga. eg screenshot og ser at du har alle CDene. er vel egentlig ikke, men hadde lyst til å teste selvom jeg egentlig ville ha sånn blur eksperimentet fynka ikke helt fint, ser jo alle sangene rett igjennom sensuren nice screenshot forresten Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Her er min bakgrunn, har selvsagt laget den selv. (Lightwave 7) Vel, har ikke så mye å gjøre her i vår screenshot av *nix desktop tråd. Litt OT: Sånn eller, bra du bruker LightWave 3D, jeg er en bruker selv. Jeg får kjørt det i Linux etter jeg fant ut hvordan den kunne registrere dongelen, men det henger titt og ofte - så jeg skal se å få skrevet et brev til NewTek og spørre pent om de vil lage en Linux versjon. -- Siden de har for OS X skulle det ikke vært helt umulig å lage en Linux versjon - men de vil sikkert klage på marked osv. Jeg tror ikke så mange vil kjøpe ny LW lisens bare for å få en linux versjon Endret 20. mars 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 http://www.objorkum.com/screenshot.png Hva heter det programmet du bruker med temp og slikt ? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Vel, har ikke så mye å gjøre her i vår screenshot av *nix desktop tråd. Det sto ingenting i topicen om at det var for Linux. Jeg fant denne tråden på "Vis nye innlegg". Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Vel, har ikke så mye å gjøre her i vår screenshot av *nix desktop tråd. Det sto ingenting i topicen om at det var for Linux. Jeg fant denne tråden på "Vis nye innlegg". Den er i Linux/Unix-forumet. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Den er i Linux/Unix-forumet. Jeg er fullstendig klar over det nå. Men jeg sjekker utrolig nok ikke hvor tråder ligger før jeg svarer på de. Uansett, kos dere linus/unix folk! Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 bluebar har fortsatt to hoder, men uten xinerama, for bluebaren ble da over begge skjermene bruker da skjerm nr2 til en stor Konsole med irssi. denne bluebaren til superkaramba var så tøff at det er helt utrolig kde-look.org Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Denne posten ble laget 02/07/2003 Nå er den ennå i aktivitet... Det er litt sykt... Lenke til kommentar
yNx Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Denne posten ble laget 02/07/2003Nå er den ennå i aktivitet... Det er litt sykt... Det som er sykt, er at du går helt off topic. Meningen med denne posten er jo at folk skal poste oppdaterte screenshots, og tror nok neppe at den dør så fort. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Så nå STOPPER vi med all Off Topic chat ellers så kommer ikke tråden til å ha aktivitet særlig mye lengre Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 kjører kde og mandrake 10. Med matrox g450 dualscreen Lenke til kommentar
z10an Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Her er mitt skrivebord: Mandrake 9.1 og IceWM Syns d ble ganske bra, hehe:) litt dårlig jpg kvalitet sry:-> Endret 1. april 2004 av z10an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå