rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Controls: Human (#967A5E) Window border: Clearbox-look-2 Icons: Meliae-Dust Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den der var veldig smooth, Izte! Hvordan fikk du Places og System i en og samme startmeny? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den der var veldig smooth, Izte! Hvordan fikk du Places og System i en og samme startmeny? høyretrykk på panelet du vil ha menyen på, velg "legg til på panelet" og legg til menyen som heter Hovedmeny (Hovedmenyen for GNOME), og vips! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den der var veldig smooth, Izte! Hvordan fikk du Places og System i en og samme startmeny? høyretrykk på panelet du vil ha menyen på, velg "legg til på panelet" og legg til menyen som heter Hovedmeny (Hovedmenyen for GNOME), og vips! Kan ta med at i tillegg til denne kule knappen kan man endre bilde av i gconfig-editor under apps->panel. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da har jeg endelig blitt kvitt ubuntu skiten og lagt inn debian med openbox Panel: LXpanel Bakgrunn: Debian Steel Dark Mesh, modifisert av feh riktig nok Den jeg bruker: Ellers så er det conky på høyresiden med div ting Er litt småting igjen da, men det kommer seg Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den der var veldig smooth, Izte! Hvordan fikk du Places og System i en og samme startmeny? Thanks! Det er faktisk ikke så ille med brunt likevel, selv om Ubuntu kanskje har dratt den litt langt Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fremdeles gode gamle KDE3 Du får forke KDE3 for så å fortsette dens legacy. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bestemte meg for en total remake av GUI'en her jeg sitter i vaktboden.. ^^ Helt mistet navnet på tingene jeg bruker, men mye hentet fra toppsidene på gnome-look Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Rødfargen passer godt inn på vinduene, bare ikke "taskbar" menyen, men overlever Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her er min. Som vanlig kjører jeg det enkelt og rent. Terminalen på pcen på bakgrunnsbildet fungerer. By bazookaace at 2009-04-08 Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Haha, morsom detalj.. Edit: Hva med å gjøre fonten en del mindre, så ser det enda fetere ut? (men kanskje noe mer uleselig) Endret 8. april 2009 av Smif Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ikke dårlig detalj nei XD Lenke til kommentar
.... Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Kjør en Vim! Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Når vi er inne på å tenke litt utenfor boksen... ...er det noen her med litt mer utradisjonelle skrivebord? Annet enn wallpaper/panel/iconer... Vi har jo prosjekter som bumptop(?) el. som er nye syn på skrivebordet. (dette er ikke et åpent prosjekt så noe annet ville vært fint) Noen utradisjonelle løsninger blant oss? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 BumpTop er jo aktivt og til Windows Lukka kildekode også btw Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 BumpTop er jo aktivt og til WindowsLukka kildekode også btw Jepp, nevnte det, men noe tilsvarende med åpen lisens, eller noe helt annet!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå