Smif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Siden vi først er inne på dette med kan jeg anbefale Meliae-Dust og Hydroxygen. To gode sett, passer bra sammen med f.eks. dust temaet. @Steffen Moss: Vil si at MS har hatt noen gode kandidater oppgjennom også. Men std. Gnome skal ikke være pent! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Liker egentlig standard gnome, jeg. Men nå er ikke jeg noen bling-tilhenger i utgangspunktet, heller. Selv synes jeg Gnome-ikonene passer bra til resten av oppsettet mitt, har fremdeles tilgode å finne et ikonsett som jeg har likt bedre enn Gnome over tid. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det kun jeg som synes at standard Gnome-ikonene er noe av det styggeste menneskeheten har hostet opp? (@Egilanso: Jeg ser at du bruker disse, men føler du deg truffet, så beklager jeg. Hehe) Sett verre, men ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det kun jeg som synes at standard Gnome-ikonene er noe av det styggeste menneskeheten har hostet opp? (@Egilanso: Jeg ser at du bruker disse, men føler du deg truffet, så beklager jeg. Hehe) På hvilken måte skulle jeg føle meg truffet for noe jeg ikke har laget? Som jeg sa; Jeg begynte sånn smått; ergo har jeg ikke fått endra noen ikoner enda Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Paa Standard GNOME er det bare mappene som er stygge, resten er totalt elsk. Gleder meg til Mango Icon Theme, det blir saker det. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Siden vi først er inne på dette med kan jeg anbefale Meliae-Dust og Hydroxygen. To gode sett, passer bra sammen med f.eks. dust temaet. @Steffen Moss: Vil si at MS har hatt noen gode kandidater oppgjennom også. Men std. Gnome skal ikke være pent! Ok, nå får moderator et par innlegg å slette (igjen). Ja jeg er heller ingen fan av Windows-ikonene heller. OSX-ikonene ser bra ut, men jeg er lei dem etter å ha brukt Mac i mange år. Bling er heller ikke noe for meg. Liker minimalistiske ikoner som ikke gjør så mye ut av seg selv. På hvilken måte skulle jeg føle meg truffet for noe jeg ikke har laget? Som jeg sa; Jeg begynte sånn smått; ergo har jeg ikke fått endra noen ikoner enda wink.gif Nei jeg tenkte liksom siden du bruker dem, så tenkte kanskje du likte dem. Så jeg beklaget på forhånd slik at jeg ikke "tråkket" på smaken din Lenke til kommentar
.... Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg vet dette er en desktop-tråd, men hva med noen bilder av hvordan skjermen ser ut når folk hacker som verst? Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Et prosjekt jeg jobber med som krever en del stygg hacking: Og ja, det er på planen å lære seg en brukbar editor (emacs) Lenke til kommentar
.... Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hurra! Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Et prosjekt jeg jobber med som krever en del stygg hacking:Og ja, det er på planen å lære seg en brukbar editor (emacs) Spennende at det største vinduet er docs Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Med tanke på hvor mange innlegg det er her uten bilder, burde det være en tråd for spørring, hjelp og tips, og en annen for å poste bilder? Eller går det ann å sortere og samle sammen alle bildene i en tråd og vise dem på et eget sted? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Var jo en bling-traad her for sikkert snart 1-2 aar siden, men den er ganske död naa. Syns vi burde lage en ny og oppdatert en. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mitt desktop for tiden: Simpelt, ryddig og stort Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Karl & Co?! Jeg ser at vi liker det samme, men Karl & Co? What's wrong with you boy? On topic: Er de bildene av seriene klikkbare? Altså hvis du trykker på Kongen av Queens, så åpner du en mappe? Eller? Hvis ikke, så tror jeg faktisk at jeg nettopp fant meg selv et nytt prosjekt! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 On topic: Er de bildene av seriene klikkbare? Altså hvis du trykker på Kongen av Queens, så åpner du en mappe? Eller? Hvis ikke, så tror jeg faktisk at jeg nettopp fant meg selv et nytt prosjekt!Prosjekt og prosjekt, er jo bare aa bruke Avatar Factory. Alternativt er det bare aa legge inn bildene manuelt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Karl og co er den nyeste serien, syns det er litt artig for tiden I tillegg er Karl naboen min av og til Når jeg dobbelklikker bildene åpnes en playlist med alle episodene i random rekkefølge Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Prosjekt og prosjekt, er jo bare aa bruke Avatar Factory. Alternativt er det bare aa legge inn bildene manuelt. Åja ok Skal ta en titt på det litt senere. Karl og co er den nyeste serien, syns det er litt artig for tiden happy.gif I tillegg er Karl naboen min av og til wink.gif Når jeg dobbelklikker bildene åpnes en playlist med alle episodene i random rekkefølge Hehe, nei for min del holder jeg meg vekke fra Karl. Liker ikke "humoren" Men angående bildene, kan du forklare litt nærmere om hvordan du gjorde dette? Gjerne over PM siden Mr. Moderator sikkert er lei det tytet vårt, hehe. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Post det i tråden! Jeg er også keen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjapp enkel guide (Ubuntu): - Åpne en medieavspiller (totem, vlc, etc) - sleng inn noen filmer/sanger i playlisten - Lagre playlisten på skrivebordet - Høyreklikk på playlist-ikonet på skrivebordet, velg properties - Klikk på notetegnet - velg et annet bilde - Lukk properties-boksen - Høyreklikk på samme playlist - Trykk "Stretch Icon" - Strekk ikonet til passelig størrelse - Trykk på et annet sted på skrivebordet Gjenta på hver playlist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå