Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

V3g4rd, hva har du gjort med startmenyen din?

Det eneste jeg har gjort med docken er å bytte ut standard-ikonet til program-menyen i Xfce. Ikonpakken, som heter black-white 2, finner du her.

Må vi bruke det windows-ordet? hehe

Tipper det er gnome med Main Menu appleten og et annet icon.

Jeg bruker som sagt Xfce, og ikke Gnome. Sistnevnte er litt for bloated i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådstarter kunne vel strengt tatt få vekk Modem Warningen i tittel nå? Er 7 år siden tråden ble lagd, og siden da har nok de fleste av oss fått raskere nett enn modem ;)

Forsåvidt enig, men tenk på alle som surfer mobilt. 3G/GPRS eller andre space'a løsninger. ;)

Lenke til kommentar
Trådstarter kunne vel strengt tatt få vekk Modem Warningen i tittel nå? Er 7 år siden tråden ble lagd, og siden da har nok de fleste av oss fått raskere nett enn modem ;)
ppp0 Link encap:Point-to-Point Protocol

inet addr:**.*.**.*** P-t-P:10.64.64.64 Mask:255.255.255.255

UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST MTU:1500 Metric:1

RX packets:2243 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0

TX packets:2399 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0

collisions:0 txqueuelen:3

RX bytes:1562376 (1.4 MiB) TX bytes:432278 (422.1 KiB)

:p

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig, men tenk på alle som surfer mobilt. 3G/GPRS eller andre space'a løsninger. ;)

Da burde vi vel ha modem warning på alle bildetrådene her på forumet?

ppp0 Link encap:Point-to-Point Protocol

inet addr:**.*.**.*** P-t-P:10.64.64.64 Mask:255.255.255.255

UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST MTU:1500 Metric:1

RX packets:2243 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0

TX packets:2399 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0

collisions:0 txqueuelen:3

RX bytes:1562376 (1.4 MiB) TX bytes:432278 (422.1 KiB)

:p

Hva skjedde der? :p

Lenke til kommentar

Bruker egentlig bare Ubuntu Dark Room-themet, har tweaka litt på fargene og valgt GNOME icontheme. Skrifttypen heter Haramain. Det er ikke mitt vanlige wallpaper, måtte bare fikse et på 30 sek nå :p orginalbildet inneholder brystvorter og kjønnshår (dog velfrisert), og jeg er usikker på hvorvidt slikt blir godtatt i forumet :p Jeg vet at skjermen på laptopen min har et relativt sterkt rødskjær, så fargene dere ser kan se en del annerledes ut enn det jeg ser her, men jeg håper det ikke blir alt for jævlig :)

post-59826-1236905711_thumb.png

post-59826-1236906073_thumb.png

Lenke til kommentar

Verneverdig! Modem Warning er jo tradisjon :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Begynte sånn smått å konfigurere/lese-masse-tutorialer-for-å-så-kalle-det-konfigurering-for-å-virke-flinkere-enn-jeg-egentlig-er Ubuntu partisjonen på laptopen i dag.

post-136301-1236975315_thumb.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...