Smif Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ...standardeffektene til KDE (uten at jeg aner hva som skaper disse skrivebordseffektene ). KWin Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Installerte nettopp 4.2 for å sjekke om det har blitt bedre. Men jeg får kun opp splash og så blir skjermen hvit, og der menylinja skal være er det svart. Musa virker, men det er det eneste. Noen ideer? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Et par poster har blitt flyttet til den frie kafeen (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvorfor legge inn themes manuelt i .themes mappa når dette lett kan installeres ved å høyreklikke på skrivebordet -> Endre skrivebordsbakgrunn -> Klikk på fanen "Tema" Når man laster ned themes (og ikon-pakker/metacity-themes for den saks skyld) i .tar.bz2/gz formatet kan man bare dra filene fra nautilus over i System > Preferences > Appearance så blir de installert. Samme gjelder GDM-themes i System > Admin > Login window. Endret 2. mars 2009 av oj88 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det er jo nøyaktig det jeg forklarte i min post, bare en litt annen framgangsmåte for å komme til "tema/theme" fanen. Endret 2. mars 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Capless Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 KDE ser så my bedre ut enn Gnome. Jeg har Mint 6 med gnome, kan jeg installere KDE uten problem i tillegg? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det har vært forferdelig mye prat her i det siste. Fyr på med skjermbilder folkens Lenke til kommentar
Smif Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som et hint kan vi jo nevne at sånt kan snakkes fritt om i Den frie kafeen Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan får man til slik som Bennythen00b har gjort? Jeg likte den fine docken, vil dettefungere i LinuxMint og? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 awn (avant-window-navigator) s0k paa forumet eller google og du vil finne masse info. Pakkene ligger i pakkebehandleren i mint akkurat som i ubuntu. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) awn (avant-window-navigator) s0k paa forumet eller google og du vil finne masse info. Pakkene ligger i pakkebehandleren i mint akkurat som i ubuntu. Takk. EDIT: Litt endring på skrivebordet mitt nå Endret 4. mars 2009 av yates56 Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) mitt skrivebord ser enten slik ut: eller så ser det slik ut: Endret 4. mars 2009 av indietrash Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hey, hvorfor stjeler du brukernavnet mitt Endret 4. mars 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 åi faen. du skulle jo ikke se dette. jaja. du kan likesågreit få vite det. jeg sniker meg inn på rommet ditt om nettene og bruker din maskin til å hacke ITAvisen. sorry =) Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke store forandringen siden sist. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 @Wisd0m: Fantastisk bakgrunn! Hvor finner jeg en slik? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://bildr.no/view/361446 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå