slime mold Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Erstatt stjernene med løsningen på rebusen "der slemme folk kommer når de dør, pluss S". Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 æsj, glemmer den sure sensurdritten. tinyurl kde3.2.1 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den "sensureringen" du har gjort på mp3'ene dine funker veldig dårlig, ser jo ganske godt hva som står der Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva gjør jeg for å starte superkaramba etter at jeg har installert det? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den "sensureringen" du har gjort på mp3'ene dine funker veldig dårlig,ser jo ganske godt hva som står der gjør du? jeg ser ingenting hehe. ikke så farlig egentlig. hvis noen norske plateselskaptullinger snuser er det bare å si at jeg har kjøpt det, og kopiert til meg selv, som faktisk er lov. (og mesteparten av det på bildet er også kjøpt og betalt.) måtte teste gimp for en gansk skyld Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva gjør jeg for å starte superkaramba etter at jeg har installert det? kjør "superkaramba" da får du opp en menu (hvertfall hvis du kjører første gang), og så åpner du themet. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er vel egentlig ikke vits å sensurere? RIAA gjør en tabbe om de kommer på døren din bare pga. eg screenshot og ser at du har alle CDene. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er vel egentlig ikke vits å sensurere? RIAA gjør en tabbe om de kommer på døren din bare pga. eg screenshot og ser at du har alle CDene. er vel egentlig ikke, men hadde lyst til å teste selvom jeg egentlig ville ha sånn blur Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvordan kjører jeg superkaramba da? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kjør "superkaramba" fra Start > Run eller fra konsoll. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 får ikke starta det.... er det ikke bare "configure" "make" "make install" som skal til for å installere det? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Husker ikke. Les README og INSTALL. Får du errors går det ikke. Du kan kun starte som bruker, ikke root. Hva skjer når du skriver superkaramba? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Screen Stilig ikoner! Hvor er de fra? Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sitter på jobb nå så jeg vet ikke helt om det er riktig å si at det er Crystal ett eller annet. Hvis du går via www.kde-look.org så tenker jeg du finner de ganske fort. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det står "bash: superkarramba: command not found" Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vel, da tenker jeg installasjonen ikke gikk helt riktig jeg. Noen errors? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Kan sikkert være lurt å starte en egen tråd. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jaja.. trenger bare litt kjapp hjelp Gidder noen å skrive en kjapp manual om hvordan man installerer superkaramba? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå