Ördög Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) @ AlecTBM: Sånn generellt her på forumet så gidder ikke folk og sjekke litt rundt selv da det er enklere (men skjeldent raskere) og bare poste sitt spørsmål. Både her i tråden og på selve GNU/Linux forumet så tror jeg det enkleste er og bare la vær og spørre. Lov og ikke klare og finne svaret selv på alt. Men grunnleggende ting som har blitt besvart 86424584 ganger er ikke vanskelig og finne frem. Men om tråd-starter ikke gidder og oppdatere denne tråden med litt info om feks conky så kan kanskje en annen aktiv bruker ta over tråden. For om man legger til litt forskjellig info (hvor finne temaer, ikoner, etc. Pluss om conky) gjør det det sikkert enklere for nykommere og ordne ting selv. @ ilovebrownies: DE og WM har vel strengt tatt ikke noe med "The Arch Way" da men Endret 9. januar 2009 av Ördög Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lite nytt på mitt skrivebord, jeg bruker fortsatt XMonad. Spotify fungerer heldigvis veldig bra i Wine. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg liker min ascii art sig bedre Lenke til kommentar
t_k Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Kubuntu med KDE 4.2 beta med en blanding av Oxyglass og Glassified theme. Autohiding av dock for å utnytte hele skjermen på laptoppen ved browsing. Muspeker til høyre hjørne og man får se alle desktoppene. Settingsmenyen. Kstart menyen. Edit: Leif og tull. Endret 13. januar 2009 av t_k Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da er det, igjen, på tide med en liten oppussing Kjører Ubuntu 8.10 på en Acer Aspire One A150. By bazookaace at 2009-01-12 By bazookaace at 2009-01-12 By bazookaace at 2009-01-12 By bazookaace at 2009-01-12 By bazookaace at 2009-01-12 By bazookaace at 2009-01-12 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg likte den desktop sylinderen Og du er vell den første jeg ser som har en facebook widget på skrivebordet xD Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Likte desktopen din steffen moss. Hvilke icons, wallpaper og theme (?) har du? Og hva er den sylinderen? Compiz? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Stemmer at du finner sylinderen i Compiz. Den ligger under "Cube Reflection and Deformation" i CompizConfig. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Takker, Bakgrunnsbildet lastet jeg faktisk ned igår, men jeg husker ikke helt hvor jeg fant den. Jeg lastet ned en mappen med wallpapers. Jeg legger bildet som vedlegg Ikonene heter Smokikon, og kan lastes ned fra Gnome-Look. Themet er en blanding av flere, men det meste er fra WhiteBlack, som også kan lastes ned fra Gnome-Look Sylinderen er Compiz. 32.jpg.zip Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nice Hvilke icon-set og theme er det du bruker? Kunne du postet bare wallpaperen? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror dette skal dekke alt som trengs: GTK: Elegant Brit Emerald: Elegant Brit Emerald Ikoner: Gnome-colors Ikoner i dock: 1, 2 og 3 Wallpaper: Elegant Arch Skrift: HandelGotD Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nytt år, nye skjermskudd Slackware 12.2/current Xfce 4.4.3 - bakgrunn: Black PI Minimalistic - ikoner: GANT - Xfwm4: Axis - GTK theme: aud-Default Skjerm1 (høyre) 1920x1200 Skjerm2 (venstre) 1280x1024 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 <forsøk på humor> Også har du ikke tatt mitt forslag til etteretning engang. *fornærmet* </forsøk på humor> Hvordan blir det egentlig å se på de skjermene lenge? Skulle tro det var ganske slitsomt med hvitt på sort med så høy kontrast? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) <forsøk på humor>Også har du ikke tatt mitt forslag til etteretning engang. *fornærmet* </forsøk på humor> Jeg er lat og gidder ikke starte Gimp en gang.Do it for me why don't ya Hvordan blir det egentlig å se på de skjermene lenge? Skulle tro det var ganske slitsomt med hvitt på sort med så høy kontrast? Vet ikke ennå, har akkurat endret så får se hva jeg syns... EDIT: Kom akkurat på, du forklarte ikke hvorfor du brått tenkte Star Trek når du så de forrige skjermskudda mine. explain Endret 14. januar 2009 av olefiver Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er jo blått også :tunge: Jeg hadde nå foretrukket hvit på svart enn svart på hvit (selv om hvis man hadde bytta ut den hvite med en litt mer blålig farge, da er det bedre å se i lengden.) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Do it for me why don't ya Heh. Som om jeg er noe mindre lat enn deg liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror dette skal dekke alt som trengs:GTK: Elegant Brit Emerald: Elegant Brit Emerald Ikoner: Gnome-colors Ikoner i dock: 1, 2 og 3 Wallpaper: Elegant Arch Skrift: HandelGotD Jeg ble veldig inspirert av desktopen din og ser nå i etterkant at jeg kanskje brukte vel mange like elementer, men jeg håper det er greit. Freebird!... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg bare måtte Edit: Oi, det ble ikke så pent komprimert... Endret 14. januar 2009 av Smif Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Skrivebordet på brutterns Asus Eee 900 med Eeebuntu: Endret 14. januar 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå