Ördög Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Får æren av og poste årets første screenshot jeg da Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) 1920x1200 Lyst på nytt skjermkort Går det an å bytte skjermkort i en laptop? eller må man bytte ut skjermen (som man vist nok måtte ihvertfall før) Du får ikke bedre oppløsning av å bytte skjermkort, det er opp til skjermen. Joda, men jeg vil jo ha litt kvalitet også Trenger nytt skjermkort uansett xD Og som smif sier, det holder ikke med bare ny skjerm noen ganger Endret 1. januar 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvordan tar jeg print screen i Linux? Trykker print screem på tastaturet og åpner OpenOffice for å lime inn bilder der, men det funker ikke. Nytter ikke å trykke på paste. Distro: Yellow Dog Linux Hilsen helt fersk Linux bruker Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 LucarioX: Bruk tredjepartsprogramvare som f.eks. 'scrot'. Kanskje trådstarter kan oppdetere førsteposten med noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min Asus EEE 1000H med 8.10 intrepid. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min Asus EEE 1000H med 8.10 intrepid. Veldig pent! Conky? Dele config? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, hva heter den widgeten som gir sysinfo på høyre side av desktopen? Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min Asus EEE 1000H med 8.10 intrepid. Ser ut som en litt mekket versjon av denne. Har du forresten link til bakgrunnsbildet? Min desktop for øyeblikket, forresten basert på samme conkyfil: Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Har satt opp Archlinux + Gnome + Compiz etc på kjæresten sin Aspire One (110L), og det går overraskende bra edit: bildet ble ikke med Endret 3. januar 2009 av anders iver Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Min Asus EEE 1000H med 8.10 intrepid. Veldig pent! Conky? Dele config? Takk! Som overnevnt er det en mekket versjon av denne: http://gnome-look.org/content/show.php/CON...s?content=92328 som jeg fant på ubuntuforums. Hvis du vil ha akkurat min er det bare å sifra. @Taykun: Wallpaper link: http://www.zixpk.com/2008/08/hd-wallpaper-...-wallpaper.html Endret 4. januar 2009 av Mondain Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Har nettop begynt å bruke linux, her er min desktop. Endret 4. januar 2009 av zoneman Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) har akkurat begynt med ubuntu og har ikke rekki å gjort så mye edit: hvorfor får jeg ikke lastet opp ? kommer feilmelding : opplasting feilet, du har ikke lov til å laste opp denne filtypen.. ? edit2: derja ! Endret 4. januar 2009 av Espen-kun Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Espen-kun: Hva slags fil er det? Men grunnen til at jeg egentlig skulle skrive denne posten er at jeg snakka med en kammerat som også henger på forumet her (og denne tråden) og vi snakket sa om conky, og om det at det kommer 1-2 spørsmål per side (20 poster/side) om "hva er heter det som viser den infoen på skrivebordet?", og savret er conky, men neste side igjen så er det en ny som spør, som oftest. Og personlig så syns jeg at det har blitt oftere og oftere i det siste. Går det ann å be Iminzilion om å legge inn en liten forklaring på hva conky er i førsteposten? evt at en moderator gjør det? Vet at det er ikke mange som leser førsteposten, men det kan hjelpe. Hilsen AlecTBM PS. Hvis noen føler seg truffet så var det ikke meningen med dette innlegget, denne var ikke rettet til noen spesielle. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du prøver sikkert å laste opp en bildefil som ikke er støttet. Prøv med .jpg eller .png edit: Alec var litt raskere enn meg ja Endret 4. januar 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Espen-kun:Hva slags fil er det? Men grunnen til at jeg egentlig skulle skrive denne posten er at jeg snakka med en kammerat som også henger på forumet her (og denne tråden) og vi snakket sa om conky, og om det at det kommer 1-2 spørsmål per side (20 poster/side) om "hva er heter det som viser den infoen på skrivebordet?", og savret er conky, men neste side igjen så er det en ny som spør, som oftest. Og personlig så syns jeg at det har blitt oftere og oftere i det siste. Går det ann å be Iminzilion om å legge inn en liten forklaring på hva conky er i førsteposten? evt at en moderator gjør det? Vet at det er ikke mange som leser førsteposten, men det kan hjelpe. Hilsen AlecTBM PS. Hvis noen føler seg truffet så var det ikke meningen med dette innlegget, denne var ikke rettet til noen spesielle. Helt enig. Jeg er ganske lei at alle spør om Conky når svaret står rett foran nesen deres. Greit, jeg forventer ikke at alle skal vite hva det er, men litt research pleier å gi resultater. Spørsmål om oppsett og slikt er dog noe helt annet. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tilbake i gnome og arch igjen etter en liten stund. Abstinensene ble for store. Alt for lite oppdateringer i andre distroer Wallpaper : deviantart (Søkte på batman wallpaper) Font : Impact Normal Tema : Murrine Arch Ikontema : Mashup Window Border : X-Colors Lite Musepeker : Oxygen Yellow (Synes ikke her da) Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det så veldig pent ut Rocknrolf77, men er ikke Gnome litt stikk i strid med "The Arch Way" som Arch-utviklerne er så optatte av? Har tenkt til å sette opp en maskin med Arch og KDE 4.2 ettehvert når jeg får tid Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Takk. Da er vel ikke kde akkurat valget heller sånn KISS messig. Liker veldig godt å theme gnome så det er alt for vanskelig å holde seg unna Gnome er tross alt mye mer KISS enn kde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå