Capless Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ah, takk litt off topic men er det til windows også? eller noe lignende? hadde vært kjekt med noe lignede som Conky for å sjekke temp uten å måtte legge inn programmer med mange funksjoner man ikke trenger Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ...uten å måtte legge inn programmer med mange funksjoner man ikke trenger Hmm, kan jeg gjette at det er windows du snakker om her? Men nei, kjenner ikke til dette, men etter hva jeg forstår ville dette blitt et mye mer omfattende program i windows enn det er i linux. Mulig det finnes, jeg bruker jo ikke windows. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Min desktop, linux mint 5. Conkyen er litt vel overkill, ordner det seinere. Blir også litt utydelig pga bakgrunnen, men ser værre ut på jpgen enn det egentlig er. Ikke helt fornøyd med themet, men har ikke orka å se meg om etter noe bedre. Alt i alt ser det greit ut Wallpaper Theme Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Conky Heh. Man burde kanskje hatt en sticky på den. Har ikke tall på hvor mange som har spurt om akkurat det her. Lenke til kommentar
molland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei Jeg tør nesten ikke å forandre på noe lengre.. ender bare med att jeg kræsjer noe.. så jeg må begynne på ny install av linux, det har jeg ikke så veldig lyst til Lenke til kommentar
Capless Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Conky Heh. Man burde kanskje hatt en sticky på den. Har ikke tall på hvor mange som har spurt om akkurat det her. Indeed, trur det er mye som trenger sticky når det gjelder linux programmer osv. Er vanskelig å lete seg fram til nyttige programmer i linux verden Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Her er mitt oppsett med xmonad, xmobar, urxvt og vimperator. Tanken er å kunne klare seg helt uten mus. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Føler jeg må poste desktopen min her jeg også nå, selv om jeg ikke kjører en fullverdig install, dette er Ubuntu 8.10 på persistent flashkort (madammen hater linux og da må vi etterlate minst mulig spor av det når hun skal bruke maskinen) Hvordan endret du fonten eller størrelsen på fonten i bare ett område i conky? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hvordan endret du fonten eller størrelsen på fonten i bare ett område i conky? Du kan lese om slikt her og her. Eller min navnebror Espen kan poste config fila si Endret 21. desember 2008 av Smif Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg fant ut av det, men tnx anyways for linkene, de der to er geniale når man skal sette opp conkyen Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 fancy MrEspen. hvordan får du sånn info som du har til høyre? "sudo apt-get install conky" Som 90% av alle andre som poster i denne tråden Veldig enkelt og greit å sette opp slik at det passer for ditt bruk.... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det som er så sykt deilig med conky er at det finnes ingen begrensninger for hva man kan spytte ut på den, jeg drev mye før å lagde scripts som jeg kjørte med conky, conky er helt konge Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 noen som har lyst til å dele xmonad configen sin? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er overrasket over å se at folk fortsatt er våken! Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Overrasket? Når tror du B mennesker jobber best da? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 noen som har lyst til å dele xmonad configen sin? Vet ikke om det var dette du spurte om, men her har du en del eksempler Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva gjør man ikke når man ikke får sove?.. Fornøyd med Conky. Deler gjerne .conkyrc om noen vil ha. Lenke til kommentar
molland Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei Jeg har også conky kjørende og har sett hva man kan editere over her, men *hvor* er det man editerer/legger til dette i conky? Frode Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 .conkyrc ligger vel i /home/brukernavn Den er skjult så du må vise skjulte filer hvis du skal åpne den fra gui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå