frankS2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 På tide med noe annet enn GNOME/KDE4? Slik ser det ut hos meg for tiden (xmonad + dzen2). Skal bare ha inn litt info saker (dato+tid samt mpd og lydnivåer) i statusbaren så tenker jeg at det blir bra. hvilken musikk avspiller er det der? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sonata (en MPD client) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Siden jeg har fått meg ny skjerm, er det dags for nye bilder, og denne gangen av dualscreen, yay Slackware 12.2/current Xfce 4.4.3 - bakgrunn: Black PI Minimalistic - ikoner: GANT - Xfwm4 og GTK theme: Calla Skjerm1 (høyre) 1920x1200 Skjerm2 (venstre) 1280x1024 Endret 13. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ser ikke ut som GTK-themet ditt fungerer, hvis du ikke liker GTK-default da Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 gtk-themet trenger rezlooks engine, som jeg ikke har installert. Men jeg likte det sånn jeg Men lurer på om jeg skal installere Murrine, fordi Clearlooks baserte themes tuller med fargene i de xfce-panel-plugins jeg bruker... Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Themet som er standard i GTK2 gir meg frysninger, nesten like stygg som plain GTK1 Ang. Clearlooks:Tror egentlig problemet er relatert til Xfce, men men... (får håpe 4.6 fikser en del bugs) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Er nok Xfce som er feilkilden, siden fargetullet i plugins fortsetter med murrine baserte gtk themes. EDIT: Må forsøke meg igjen da, siden olear ikke likte themet mitt Slackware 12.2/current Xfce 4.4.3 - bakgrunn: Black PI Minimalistic - ikoner: GANT - Xfwm4 og GTK theme: Laza Skjerm1 (høyre) 1920x1200 Skjerm2 (venstre) 1280x1024 Endret 13. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her er min! synes det ser ganske najs ut, selv om jeg ikke har gjort noe særlig hokus pokus. ikonene i menyen er jo litt store da, men orker ikke fikse det. Når jeg tenker meg om vet jeg faktisk ikke hvordan heller :O Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er nok Xfce som er feilkilden, siden fargetullet i plugins fortsetter med murrine baserte gtk themes. EDIT: Må forsøke meg igjen da, siden olear ikke likte themet mitt Slackware 12.2/current Xfce 4.4.3 - bakgrunn: Black PI Minimalistic - ikoner: GANT - Xfwm4 og GTK theme: Laza **bilder** Tenkte star trek når jeg så den Hva med å speilvende den pi-linje-tingen på venstre skjerm. Tror det hadde tatt seg bedre ut? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Star Trek? jaja Kan være arti å snu på bakgrunnsbildet å venste skjerm, men tror ikke det vil være bra å bare speilvende bildet. Må heller da speilvende dekorstreken og holde pi (tallet og symbilet) rettvendt... EDIT: Men det var kanskje det du mente, ser jeg når jeg leste posten en gang til Endret 13. desember 2008 av olefiver Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Var det jeg mente ja Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Blendik, hvilke ikoner er det? Olefiver, link til wallpaper? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg linker da til bakgrunn i postene mine her: Black PI Minimalistic Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hæhæ, sant. Jeg er trøtt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ikonene til High Contrast Inverse som følger med ubuntu Lenke til kommentar
t_k Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Endelig fått oppgradert til 8.10 og fått KDE 4.2 beta opp å gå. Her med Amarok 2 som nylig har kommet seg ut av beta stadiet. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 OK. Da har jeg oppdatert og endret skrivebordet mitt: Bilde 1: Dette skrivebordet bruker jeg som Terminal/CPU-"overvåkning" (CPU-ringen og Terminal er screenlets) Bilde 2: Dette er standardskrivebordet, som brukes til vanlig. Dette er ikke noe spesielt "showoff"-skrivebord, men det er enkelt og ryddig. Liker ikke å ha masse programmer og filer på skrivebordet. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg får vel dytte inn ett bilde her jeg også. Er ikke helt ferdig men ferdig nok Archlinux Openbox Pypanel Ikoner: Xquisite Theme: modifisert arch.blue bakgrunnen har jeg skrudd sammen selv i gimp, men archlinux er funnet, bare fargelagt Aen selv. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Føler jeg må poste desktopen min her jeg også nå, selv om jeg ikke kjører en fullverdig install, dette er Ubuntu 8.10 på persistent flashkort (madammen hater linux og da må vi etterlate minst mulig spor av det når hun skal bruke maskinen) Lenke til kommentar
Capless Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 fancy MrEspen. hvordan får du sånn info som du har til høyre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå