Xecuter Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har endelig stylet litt jeg også. Er sånn passelig fornøyd, eneste er at jeg er usikker på skriftfargen og skriften. Noen som vet en bra, litt firkantet skrift? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 @Xecuter: Det der så jo bare rått ut! Er det Conky du bruker? Du har ikke lyst å dele config filen og fonten? **Sikle*sikle** Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 @Xecuter: Likte fonten også jeg. Kan du dele fonten også? Så får jeg kjørt den på mitt eget oppsett. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Her har du conkyfilene. Har forandret litt på bakgrunnen slik at jeg kan bruke en terminal på skrivebordet også. Dere må foresten ha et par skrifter også, skal legge de ved. De trengs bare å pakkes ut i ~/.fonts/ så fungerer de (i Ubuntu i hvertfall). %-tegnet fungerer ikke i en av skriftene, så hvis noen av dere har tid/gidder/kan, så fiks gjerne. Husk og forandre bane i conky.sh-fila. Kjører ikke htop til vanlig på skrivebordet, er bare for å vise at terminalen er der. Skrifta er bare standard Ubuntu, DejaVu Sans book. @cyclo: Mener du kanskje skrifta i conky? Jo den er grei. Jeg mener skrifta generelt. Vil ha noe annet, litt mer firkantet, men leselig. TechnoConkyrc.tar.gz fonts.tar.gz Endret 12. oktober 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Her har du conkyfilene. Har forandret litt på bakgrunnen slik at jeg kan bruke en terminal på skrivebordet også.Dere må foresten ha et par skrifter også, skal legge de ved. De trengs bare å pakkes ut i ~/.fonts/ så fungerer de (i Ubuntu i hvertfall). Kjører ikke htop til vanlig på skrivebordet, er bare for å vise at terminalen er der. Skrifta er bare standard Ubuntu, DejaVu Sans book. @cyclo: Mener du kanskje skrifta i conky? Jo den er grei. Jeg mener skrifta generelt. Vil ha noe annet, litt mer firkantet, men leselig. Hva er det du bruker for å få opp cpufrekvens, oppetid osv? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) @Runarbs: Conky Red.: Hvordan ordner jeg slik at conky og terminalen ikke forsvinner når jeg trykker vis skrivebord? Endret 12. oktober 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 @cyclo:Mener du kanskje skrifta i conky? Jo den er grei. Jeg mener skrifta generelt. Vil ha noe annet, litt mer firkantet, men leselig. Jupp. Det var skrifta du brukte i conky jeg var interessert i Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 @Xecuter: Takker. Skal se hva jeg får til en dag:) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg brukte nett samme conky scriptet før. Det ble altfor prosessorkrevende for laptopen min på batteri iallefall. Men det så litt fancy ut, da. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ble inspirert til å gjøre litt endringer her. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Desktopen på min Aspire One : Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sånn ser det ut her nå om dagen. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Slår et slag for KISS! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er mitt Desktop på jobbpcen min Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Likte bakgrunnen Kan tenke meg det ja. Vil anbefale deg å prøve Draco, tror du vil like den!! Lenke til kommentar
olear Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Æsj, liker ikke slike sære distroer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå